10 חברות טכנולוגיה בתחום הגיימינג מציגות בתערוכה הגדולה בתחום

המשלחת אורגנה על ידי הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה. חבריה ייפגשו עם קניינים ובכירים מחברות ותאגידים בינלאומיים


11:28 ,13.08.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת ישראלית המונה עשר חברות גיימינג הגיעה לסן פרנסיסקו במטרה להשתתף בתערוכת הגיימינג המובילה בתחום Casual Connect.

 

במסגרת התערוכה, הנמשכת שלושה ימים ונחשבת לגדולה בתחום הגיימינג בארצות הברית, מציגים למעלה מ-300 דוברים מהחברות הגדולות והמובילות ביותר בתחום הגיימינג בעולם.

 

 

משלחת החברות הישראליות, שאורגנה על ידי הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה הישראלי בסן פרנסיסקו, היחידה לקידום השקעות ושיתוף פעולה תעשייתי במשרד הכלכלה ואיגוד חברות הגיימינג הישראלי GAMEIS  - תיפגשנה עם קניינים ושותפים עסקיים בכירים מחברות ותאגידים בינלאומיים מובילים.

 

תעשיית המשחקים בישראל ידועה כתחום המשלב מרכז טכנולוגי מתקדם לצד ביצועים יוצאי דופן. היא מורכבת מאלף מפתחים ומעצבים בתחום משחקי התוכן וטכנולוגיה. ישראל, שזכתה כבר להכרה כאומת הסטרט-אפ, השאירה את חותמה ככוח עולה בעולם משחקים מגוון של חברות מקומיות שקיבלו שבחים ברחבי העולם. החברות המשתתפות בתערוכה תצענה פתרונות חדשניים לצד סיפורי הצלחה מוכחים בתחומי פיתוח המשחק, שיווק ופתרונות מוניטיזציה, על מנת לבחון הזדמנויות השקעה ואפשרויות שיתוף פעולה במשחקים העתידיים להצליח בתחום.

 

הנספח המסחרי בסן פרנסיסקו גילי עובדיה: "תחום הגיימינג הוא מהתחומים הצומחים בעולם, כאשר שווי השוק המצרפי של סקטור זה עולה על השווי של סקטור המוזיקה. לישראל ידע רב בתחומים המשיקים לתחום הגיימינג, הנובעים מהטמעה של טכנולוגיות כגון איחסון, העברת מידע וגם סייבר ביטחון, שיש בטכנולוגיות אלו צורך רב בתחום הגיימינג, ובעיקר גיימינג רב-משתתפים".