1,500 פגישות לחברות ישראליות עם בכירי תעשיית הטלקום העולמית

67 חברות ישראליות מציגות השנה בתערוכת התקשורת והסלולר הגדולה בעולם בברצלונה. בתערוכה יפעל גם המטה לקידום השקעות במשרד התמ"ת


00:00 ,25.02.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

ביוזמת הנספחים המסחריים של מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת יתקיימו בימים הקרובים כ-1,500 פגישות של נציגי החברות הישראליות עם בכירי תעשיית הטלקום העולמית במהלך תערוכת התקשורת והסלולר הבינלאומית MWC 2013 הנערכת בברצלונה.

בתערוכה, שנפתחה הבוקר (ב') מציגות לא פחות מ-67 חברות ישראליות בביתן הישראלי, אשר בו מוצבים שני מסכי פלזמה שבהם יוכלו באי התערוכה להתרשם ולקבל מידע מקצועי על האפליקציות של כ-40 חברות אפליקציה ישראליות נוספות.

שר התמ"ת שלום שמחון, שפתח את הפעילות בביתן הישראלי בתערוכה: "חברות התקשורת הזרות מזהות את ישראל כמרכז חדשנות, מקוריות ויזמות בתחום התקשורת. הבעת אמון זו בחברות הישראליות באה לידי ביטוי בשנים האחרונות בשיתופי פעולה, רכישת חברות והקמת מרכזי מחקר ופיתוח בישראל. מדובר בתחום בו טמון פוטנציאל רב והחברות הישראליות מהוות דוגמא ומופת לרוח, ליוזמה וליצירתיות, שנראה את תוצריה גם בעתיד".

שמחון יפגוש בביתן הישראלי מספר חברות הודיות, בהן חברת תקשורת המדורגת בין ספקיות הסלולר המובילות בעולם. בנוסף הוא ייפגש עם שר התעשייה האנרגיה והתיירות הספרדי חוזה מנואל סוריה ועם ספקית תקשורת (סלולר, נייח, אינטרנט וטלוויזיה) ספרדית מובילה ועם נציגי ממשל שונים.

סמנכ"ל לסחר חוץ במשרד התמ"ת אוהד כהן: "נספחי התמ"ת ברחבי תבל שמים דגש על איכות הפגישות בין החברות, בניסיון להתאים בין תחומי העניין של החברה הזרה לתחום הפעילות של החברה הישראלית, ובכך לייצר מפגשים שיובילו לתוצאות עסקיות בפועל. במסגרת הפעילות, המתבצעת מול חברות ענק מתחום טכנולוגיות התקשורת והסלולר, צפויים השנה להתקיים בתערוכה כ-2,000 מפגשים עסקיים, שכ-1500 מתוכם, תואמו מבעוד מועד על ידי מערך הנספחים המסחריים עבור החברות הישראליות בתערוכה.

"במהלך התערוכה יפעל גם המטה לקידום השקעות במשרד התמ"ת, שירכז מאמץ במטרה לנצל את נוכחות השחקנים המובילים בתחום הסלולר על מנת למשוך משקיעים זרים פוטנציאליים להשקיע בחברות ישראליות".