תערוכת צילום: 50 שנות מכולה

חברת הספנות מארסק מקיימת תערוכת צילום בנושא "50 שנות מכולה" ןבסמגרתו היא מבקשת לבדוק כיצד אנשים מתייחסים אל המכולה וכיצד הם רואים את תפקידה ביצירת הזדמנויות עבור הסחר העולמי. הזוכה בפרס הראשון יקבל מצלמה דיגיטלית יקרת ערך


00:00 ,30.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות מארסק מקיימת תערוכת צילום בנושא "50 שנות המכלה" ןבסמגרתו היא מבקשת לבדוק כיצד אנשים מתייחסים אל המכולה וכיצד הם רואים את תפקידה ביצירת הזדמנויות עבור הסחר העולמי. הזוכה בפרס הראשון יקבל מצלמה דיגיטלית יקרת ערך

לרגל חגיגות 50 שנה מאז נכנסה המכולה הראשונה למערך הסחר הגלובלי פותחת חברת הספנות MAERSK תחרות צילומי מכולות.
 
החברה הודיעה כי לולא השימוש במכולות היא היתה קרוב לוודאי נראית כיום חברה אחרת לחלוטין. החברה הודיעה בפרסום לעיתונות כי היא היתה רוצה לראות כיצד האנשים מתייחסים אל המכולה וכיצד הם רואים את תפקידה ביצירת הזדמנויות עבור הסחר העולמי. לפיכך, הודיעה החברה, היא החליטה לארח תחרות צילומים עבור התמונה הטובה ביותר שתתאר מכולה וההזדמנויות שהיא יוצרת.
 
על התמונות שיוגשו לתחרות לכלול התייחסות ויזואלית למכולה או פרשנות ליצירת הזדמנויות בסחר העולמי. את הצילומים יש להגיש עד 29 במאי 2006.
 
פרס ראשון בתחרות יזכה את הזוכה במצלמה דיגיטלית בשווי מוערך של 3,500 דולר, מקומות שני ושלישי יזכו את הזוכים במצלמה דיגיטלית בשווי 1,500 דולר.
 
במהלך התחרות יעודכן אתר החברה במאמרים בנושא חגיגות היובל למכולה וענף המכולות בכלל.