תלמידי ביה"ס לקציני ים קיימו הפלגת לימוד ים על האניה "יסמין" של מנו

11 תלמידות ותלמידים מכיתה י"ב של בית הספר לקציני ים בעכו עברו שיעור מעשי בחובלות ימית. התלמידים הצטרפו, ללא תשלום, להפלגה נופש בת שבוע ימים באוניית הפאר "יסמין" של "מנו ספנות". התלמידות והתלמידים, לא הסתפקו בשיעורים


00:00 ,10.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הפלגת לימודים לקבוצה של תלמידות ותלמידים מביה"ס לקציני ים בעכו באוניית הנוסעים "יסמין" של "מנו ספנות" * הצ'ופר בסיום: מבחן מסכם
11 תלמידות ותלמידים מכיתה י"ב של בית הספר לקציני ים בעכו עברו שיעור מעשי בחובלות ימית. התלמידים הצטרפו, ללא תשלום, להפלגה נופש בת שבוע ימים באוניית הפאר "יסמין" של "מנו ספנות". התלמידות והתלמידים, לא הסתפקו בשיעורים תיאורטיים שהועברו להם בנושאים הקשורים להפעלת אוניית נוסעים גדולה, אלא הצטרפו במהלך ההפלגה לאנשי הצוות בגשר הפיקוד ובחדרי המכונות ולמדו באופן מעשי את העבודה.

"זו היתה הפלגת לימוד ים, במסגרת דרישות הארגון הבינלאומי שליד האו"ם, כחלק מהתוכנית להכשרת התלמידים כקצין שלישי בצי הסוחר" מסביר מייק בן חורין, מדריך מחלקת מכונות בבית הספר לקציני ים בעכו, שליווה את התלמידים. לדבריו, "למרות שההפלגה היתה בתנאים של מלון מפואר, התלמידים היו צריכים לעמוד בדרישות העבודה המעשית ואף קיבלו ציון על עבודתם במהלך ההפלגה".

זו השנה השלישית, שחברת "מנו ספנות" תורמת לבית הספר לקציני ים בעכו את אוניות הנוסעים שלה, לצורך הפלגת הלימודים לקדטים.

משה מנו, מנכ"ל החברה אמר: "חשוב לנו מאוד לסייע לדור העתיד של החובלים הישראלים, כי הצעירים הללו, יצטרכו בבוא היום, להצטרף לצי הסוחר הישראלי והידע שהם רוכשים עתה יסייע להם ולחברות הספנות בעתיד".