שרות חדש של Maersk Sealand ה- Liverpool Express

בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת Maersk Sealand מטעמה מודיעה החברה על פתיחתו של שרות שבועי חדש הנקרא Liverpool Express שיחבר את נמל Liverpool עם נמלי ספרד והים התיכון. לקוחות החברה בצפון אנגליה יקבלו מעתה שרות משופר יותר בשל הגברת התדירות והקשר עם השווקים הללו


00:00 ,04.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת Maersk Sealand מטעמה מודיעה החברה על פתיחתו של שרות שבועי חדש הנקרא Liverpool Express שיחבר את נמל Liverpool עם נמלי ספרד והים התיכון. לקוחות החברה בצפון אנגליה יקבלו מעתה שרות משופר יותר בשל הגברת התדירות והקשר עם השווקים הללו באירופה.
 
בשרות השבועי החדש האניות תפלגנה מ-  Liverpoolביום ראשון, תפקודנה את נמלי Le Havre (France), Lisbon (Portugal), Algeciras (Spain), Gioia Tauro (Italy), Salerno (Italy) ותחזורנה דרך Algeciras ו-  Leixoes (Portugal.
 
מר Jens Holger Nielsen , נשיא חברת Maersk Sealand באנגליה אמר כי החברה רואה בפקידות האניות ב- Liverpool חלק אינטגרלי ממאמצי החברה לשפר את האפשרויות העסקיות הבינלאומיות של הלקוחות מחלק חשוב זה של אנגליה.
 חברת Maersk Sealand מיוצגת בישראל על ידי חברת מרקורי סוכנות ימית בע"מ.
 
הערה: חברת Maersk Sealand מבקשת לידע את הלקוחות כי היום ה-4 באוגוסט 2002 יערכו עבודות עדכון ותחזוקה באתר החברה ה- maersksealand.com ולכן היא מתנצלת על אי הנוחות שעלול להגרם ללקוחות.