שרות חדש לחברת הפג לויד : New north-south service

בהודעה לעתונות שהתפרסמה ב-11 ליולי 2002 הודיעה חברת Hapag-Lloyd Container Line על הרחבת רשת שירותי הקו שלה באמריקה הלטינית, עם הקישור החדש שלה שבין החוף המזרחי של דרום אמריקה עם מקסיקו ועם החוף של ארה"ב במפרץ הגולף של מקסיקו. ההפלגה הראשונה צפויה בסוף אוג


00:00 ,15.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שהתפרסמה ב-11 ליולי 2002 הודיעה חברת Hapag-Lloyd Container Line על הרחבת רשת שירותי הקו שלה באמריקה הלטינית, עם הקישור החדש שלה שבין החוף המזרחי של דרום אמריקה עם מקסיקו ועם החוף של ארה"ב במפרץ הגולף של מקסיקו.
ההפלגה הראשונה צפויה בסוף אוגוסט 2002.
 
לדברי החברה המשלחים קיבלו יפה את הקשר הימי של החברה שבין אירופה והחוף המזרחי של דרום אמריקה בשנה שעברה, וכעת השרות החדש ה- North-south serviceמהווה בעצם השלמה לרשת הקווים הקיימת כברב- Latin America. מר  Rudy Mack, נשיא Hapag-Lloyd באמריקה מוסיף ומדגיש כי השרות  מתייחס לקווים  שבחוף המערבי של דרום אמריקה ל/מ אסיה אשר מנותבים דרך בסיסה של - Hapag-Lloydב-Kingston (Jamaica)  ולהרחבת הקו לאמריקה הלטינית ולקאריבים.
 
השרות הדו-שבועי החדש, אשר יתופעל בשיתוף עם CMA-CGM יפקוד את הנמלים הבאים:
New Orleans, Houston, Altamira, Veracruz, Kingston, Puerto Cabello, Rio de Janeiro, Santos, Sao Francisco, Santos, Fortaleza, Port of Spain, Puerto Cabello, Kingston and New Orleans.
 
השרות החדש יתחיל בסוף אוגוסט השנה ויעסיק שלוש אוניות שיספקו גם שירותים של מכולות קירור.
 
לסיכום אומר מר  Rudy Mack, כי עם הרחבתו של השרות החברה עונה על דרישות של לקוחות בצפון אמריקה ובדרום אמריקה לשרות ישיר ואמין המקשר את הצפון עם הדרום ופוקד את כל הנמלים החשובים באזור ובהציעו זמני הפלגה מקוצרים ואטרקטיביים. מר Rudy Mack מבטיח גם לייעל את סבב המכולות הריקות, ומביע בטחון בכך שהשרות החדש יתקבל באהדה אצל הלקוחות.
 
סוכני Hapag-Lloyd בארץ הם חברת קרגו מרין בע"מ.