שר התמ"ת בן אליעזר ישתתף בפורום הכלכלי בסנט פטרבורג

שר התמ"ת ישתתף במסגרת הפורום בשני פאנלים ויפגש עם מספר שיר מסחר ותעשייה ממדינות שונות וכן עם מנהלי חברות וקונצרנים עולמיים


00:00 ,02.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התמ"ת ישתתף במסגרת הפורום בשני פאנלים ויפגש עם מספר שיר מסחר ותעשייה ממדינות שונות וכן עם מנהלי חברות וקונצרנים עולמיים
 
שר התמ"ת, בנימין (פואד) בן אליעזר, יצא השבוע לביקור מקצועי ברוסיה במסגרת "פורום סנט פטרבורג" הנערך בפעם ה-12 ומארח את צמרת הממשל ועולם העסקים ברוסיה, וכן אנשי עסקים וגורמי ממשל בעולם. אל השר יתלווה מנהל מינהל סחר חוץ במשרד, בועז הירש.
 
הפורום נחשב כ"כנס דאבוס הרוסי", וישתתפו בו נשיא רוסיה ומרבית שרי רוסיה, נציבת הסחר האירופי, נציב הסחר האמריקאי, וכן בכירים מהעולם העסקי ברוסיה ובעולם.
 
במסגרת הפורום שר התמ"ת ישתתף בשני פאנלים, האחד בנושא "המשבר הכלכלי ואתגרים חדשים לביטחון הגלובאלי", והשני "יעילות באנרגיה ואנרגיה חליפית". כמו כן צפוי השר להיפגש עם מספר שרי מסחר ותעשייה ממדינות שונות, וכן עם מנהלי חברות וקונצרנים עולמיים.
 
ממשרד התמ"ת נמסר כי השר בן אליעזר רואה חשיבות רבה בהשתתפות ישראל בכנס וזאת על מנת להעמיק ולחזק את היחסים עם רוסיה בשל חשיבות הקשרים הגיאו-פוליטיים והכלכליים בין המדינות. השר מתכוון לנצל את הפורום על מנת להיפגש עם בכירי הכלכלה העולמית ובכדי לדון באפשרויות לשיתוף פעולה ולהשקעה בישראל.