שירות חדש לחברת Maersk Sealand : שירות Liverpool Express

מחברת מרקורי סוכנות ימית נמסר שהחל מה- 16 ליולי תחל פעולתו של קו ספנות חדש במסגרת שירותי הספנות של קווי ים התיכון/אירופה של החברה, מ/ל צפון-מערב אנגליה (Liverpool), צרפת (Le Havre) ופורטוגל (Lisbon, Leixoes) לנמלי ישראל - אשדוד וחיפה. הקו החדש יהיה בתדיר


00:00 ,22.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
מחברת מרקורי סוכנות ימית נמסר שהחל מה- 16 ליולי תחל פעולתו של קו ספנות חדש במסגרת שירותי הספנות של קווי ים התיכון/אירופה של החברה, מ/ל  צפון-מערב אנגליה (Liverpool), צרפת (Le Havre) ופורטוגל (Lisbon, Leixoes) לנמלי ישראל - אשדוד וחיפה. הקו החדש יהיה בתדירות שבועית ובימים קבועים, ויתבצע דרך נמל השטעון  של החברה באיטליה – Gioia Tauro .
 
ההפלגות תצאנה מנמל ליברפול בהפלגה שבועית כל יום ראשון, מנמל ליסבון בכל יום שישי, ומנמל לה-הבר בהפלגה בכל יום שלישי. בייצוא לשלושת היעדים הפלגה תהיה ביום רביעי מנמל חיפה ובמוצאי שבת מנמל אשדוד.
 
כמו כן, נמסר על מספר שיפורים נוספים בקווי הסחר של חברת Maersk Sealand בים התיכון: נמל Le Havre ישורת באמצעות שירות נוסף אשר ייקצר את זמני ההפלגה הן בייבוא והן בייצוא. בייבוא תצא הפלגה שבועית לישראל בכל יום שישי, זמן הפלגה 12 יום. בייצוא תצא הפלגה שבועית מחיפה בכל יום רביעי, זמן הפלגה 9 ימים. כמו כן, חל  שיפור בזמני ההפלגה בייבוא מנמל הצרפתי Fos sur Mer: הנמל ישורת באמצעות הפלגה שבועית שתצא בכל יום שני, זמן הפלגה 9 ימים.
 
לקבלת פרטים נוספים על כלל השירותים של החברה, ניתן לפנות לסניפי מרקורי בתל-אביב וחיפה.