שילוב קבצי חשבוניות המגיעות מהנמלים השונים בעבודת סוכן האוניה

חברת נמלי ישראל מספקת לסוכן האוניה באמצעות שרת FTP קבצים המכילים את פרטי החשבוניות של כל סוכן בתדירות יומית. בית התכנה טוטם פלוס יצר ממשק המעבד את הקבצים לקבצי אקסל כדוגמת החשבוניות המגיעות מהנמל. מימשק זה אינו תלוי במערכת כלשהי וניתן להתקנה בכל מחשב


00:00 ,21.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמלי ישראל מספקת לסוכן האוניה באמצעות שרת FTP קבצים המכילים את פרטי החשבוניות של כל סוכן בתדירות יומית. קבצים אלו הינם בפורמט ידוע מראש אשר מצריך עיבוד מיוחד לצורך קריאה.  בית התכנה טוטם פלוס יצר ממשק המעבד את הקבצים לקבצי אקסל כדוגמת החשבוניות המגיעות מהנמל. מימשק זה אינו תלוי במערכת כלשהי וניתן להתקנה בכל מחשב.
 
טוטם פלוס מציעה גם תוכנת סוכנים הנותנת מענה לכל פעילות הסוכן הן מבחינת דוקומנטציה והן בטיפול בשידוריםלגופים השונים, לדוגמא: הכנת מיצהרים לייבוא ולייצוא; הודעות לשלטונות; הכנת שטרי מטען; הודעות ללקוחות על הגעת מטענים; פקודות מסירה; חשבוניות ייצוא וכדומה. כל הטפסים מותאמים לדרישות הנמל והמכס ולמס הכנסה.  
 
מחברת טוטם פלוס נמסר כי החברה נהנית משיתוף פעולה רחב עם גורמי החוץ כגון רשות הנמלים והמכס דבר המקנה לסוכן עזרה ותמיכה בכל הקשור במסרים החדשים ותפעולם. המערכת אינה מצריכה חומרה מיוחדת אלא "מתלבשת " על כל מחשב  PCבחברה.
 
דובר החברה ציין כי למרות היותה תוכנת מדף, עוברת התוכנה התאמה ושדרוג כמעט אצל כל סוכן וסוכן חדש על מנת להתאימה לצרכיו האישים. "הארכיטקטורה הפתוחה מאפשרת גמישות כמעט אין סופית של המערכת". הוא ציין כי לאחרונה שודרגה התוכנה והותקנה אצל מרבית סוכני האוניה הישראליים כולל גם באחתמסוכנויות האוניה הגדולות בארץ והותאמה לטיפול במכולות על כל היבטיו.