שיא נוסף: 3,500 מכוניות הגיעו לאשדוד על אוניית K Line

אוניית הגלנוע אשר הגיעה לנמל בהפלגת הבכורה שלה, יכולה לשאת כ-6,000 אוניות. מנו ספנות: האונייה תפקוד את ישראל פעם בשבועיים בקו מכסיקו - ארה"ב - אירופה


00:00 ,31.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

אוניית הגלנוע אשר הגיעה לנמל בהפלגת הבכורה שלה, יכולה לשאת כ-6,000 אוניות. מנו ספנות: האונייה תפקוד את ישראל פעם בשבועיים בקו מכסיקו - ארה"ב - אירופה
 
מספר שיא של מכוניות באוניה אחת הגיע אתמול לנמל אשדוד באוניה "בוספורוס" של חברת K Lineשהביאה בקו הטראנס אטלנטי 3,500 מכוניות ממכסיקו, ארה"ב ואירופה לקראת סוף השנה האזרחית.
 
בכירי יבואני המכוניות לישראל, ביניהם נציגי טויטה, יונדאי, סיטרואן, פג'ו, ג'נרל מוטורס, קרייזלר ועוד, הגיעו לנמל אשדוד לקבלת הפנים החגיגית שנערכה לרגל הפלגת הכורה של אוניית הגלנוע הענקית Bosphorus Highway של חברת הספנות היפנית K Line.
 
ה"בוספורוס" היא אחת מחמש אוניות גלנוע חדשות שחברת הספנות היפנית הכניסה השנה לשירות, במקום אוניות ישנות יותר שפעלו בקווים לישראל. האונייה מותאמת להובלת 6,000 מכוניות עם כושר מעמס של 17,700 טון במהירות של  18 קשר.
 
הנציגים שנפגשו עם רב החובל וסיירו בבטן האונייה הביעו את התפעלותם מסידורי ההובלה המיוחדים המבטיחים את הגעת המכוניות החדישות ללא כל שריטה.
 
משה מנו, הנשיא והבעלים של חברת מנו ספנות, הסוכנת הבלעדית של ענק הספנות היפני, ציין כי האונייה החדשה "מהוות נדבך נוסף בשיפור השירות של חברת מנו ספנות לשוק הישראלי".
 
דרור ורד, נציג K Line בישראל, ציין כי הדגש הוא על "מתן שירות איכותי ואמין ליבואנים בישראל".
 
ורד הוסיף כי חברת K Line מציעה מבחר שירותי הובלה לנמלי ישראל באוניות גלנוע, צובר ומכולות השטעון, וכי אוניות החברה מציעות שירות סדיר לכל היעדים המרכזיים בים התיכון, אירופה, הודו, דרום מזרח אסיה, המזרח  הרחוק הן ביבוא והן ביצוא.