שטרק תציג עקרונות ראשונים לרפורמה מוצעת בתעריפים

שר האוצר יהיה אורח הכבוד בכנס הלקוחות הראשון של חברת נמל אשדוד; בכנס יוצגו עקרונות ראשונים של הרפורמה בתעריפים; בעבר ציינה שטרק כי במלואת שנה לרפורמה בכוונתה להגיש הצעה לרפורמה בתעריפים ליבוא ויצוא


00:00 ,17.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שר האוצר יהיה אורח הכבוד בכנס הלקוחות הראשון של חברת נמל אשדוד; בכנס יוצגו עקרונות ראשונים של הרפורמה בתעריפים; בעבר ציינה שטרק כי במלואת שנה לרפורמה בכוונתה להגיש הצעה לרפורמה בתעריפים ליבוא ויצוא
 
שר האוצר, מר אהוד אולמרט יהיה אורח הכבוד בכנס הלקוחות של חברת נמל אשדוד‏. זהו כנס הלקוחות הראשון שעורכת חברת נמל אשדוד, שעומד בסימן מובילות בשירות. הכנס יערך ביום ג' ה- 22 לנובמבר בפריים סגול בגן אורנים בשעה 9:00 בבוקר. לכנס הוזמנו לקוחות קיימים ולקוחות פטנציאלים של הנמל.
 
במסגרת הכנס יוצגו עקרונות ראשונים של הרפורמה. בעבר ציינה שטרק, כי במלואת שנה לרפורמה בכוונתה להגיש הצעה לרפורמה בתעריפים ליבוא ויצוא, תוך התייחסות להיבטים של סבסוד צולב הקיים היום במבנה התעריפי. במסגרת הכנס יערך פאנל בנושא מובילות ביישום מצוינות בשירות בהשתתפות מנכ"לים בכירים ובהם  עמוס שפירא- מנכ"ל סלקום,  אנטוורג יוסי- מנכ"ל סונול, סקופ אריה- יו"ר Microsoft, ושפר צ'רלי- מנכ"ל כרמל אולפינים. את הפאנל תנחה עדנה פשר, מנכ"ל חברת יעוץ אסטרטגי.
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "מגמת שיפור השירות ללקוח  בנמל אשדוד נמשכת, תוך מתן דגש רב לצרכי הלקוחות. אנו עומדים בפני יעדים רבים החל משינוי  התור התפעולי באמצעות חלונות עגינה, כמקובל בכל העולם, ביטולו המוחלט של היטל הצפיפות לאור השיפור בשירות וקיצור זמני המתנה, ועמידה ביעדי התפוקות בנמל".
 
שטרק ציינה הבוקר כי יעד משמעותי נוסף הוא שינוי מדיניות התעריפים הנוכחית, אשר כיום אינה מאפשרת גמישות בתמחור השירותים, שהוא כלי בסיסי בשוק תחרותי. "אני רואה את הרפורמה בתעריפים כאחד משיאי הרפורמה ונדבך חשוב להצלחתה".
 
שטרק ציינה לפני מספר חודשים שבנמל אשדוד החלו לבצע עבודת הכנה ובדיקה עצמאית ומקיפה כדי לראות האם ניתן לתת הנחות במחירים, אל מול ההשפעה על רווחיות הנמל. היא ציינה שאמנם, בשלב זה, הנמל אינו שותף בקביעת הרפורמה, אך אי אפשר לקחת חלק בדיונים ולצאת בהכרזות על מבנה תעריפים חדש מבלי שנעשתה עבודת הכנה מקיפה.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, " אנו נמשיך לשפר את השירות ללקוחותינו ובכלל זה המשך קיצור זמני המתנה לצד הטמעת טכנולוגיות מתקדמות למידע, שליטה ובקרה, גיוס כוח אדם, רכישת ציוד חדש ושיפור כושר התחרות של הנמל".