שטרק בארוע הרמת כוסית: "בעידן של תחרות - רק הטובים ביותר מצליחים להתקיים"

הנהלת חברת נמל אשדוד אירחה אתמול מוזמנים רבים בארוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח. בין הנוכחים, ראש עירית אשדוד צבי צילקר, רב העיר הרב שיינין, יו"ר המרחב בהסתדרות חיים שייב, חברי דירקטוריון והנהלה, חברי הועדים, ועובדים


00:00 ,21.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת חברת נמל אשדוד אירחה אתמול מוזמנים רבים בארוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח. בין הנוכחים, ראש עירית אשדוד  צבי צילקר, רב העיר הרב שיינין, יו"ר המרחב בהסתדרות חיים שייב, חברי דירקטוריון והנהלה, חברי הועדים, ועובדים.
 
איריס שטרק, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד בירכה את קהל המוזמנים באומרה: "חג הפסח הוא חג של אביב, המסמל התחדשות ופריחה. נמל אשדוד נמצא אף הוא בהתחדשות כתוצאה מהמעבר לפעילות כחברה עצמאית במסגרת שוק תחרותי. אנו מאמינים שיחד אתכם נוביל את הנמל בהצלחה לעידן חדש. כדי להצליח, כולנו חייבים להבין את המשמעות של עידן התחרות. רק אנחנו – הנהלה ועובדים, יכולים לדאוג לעצמנו. אנו נימדד, נצליח או ניכשל, עפ"י מעשינו בשיפור השירות, בחשיבה עיסקית טובה ובהירתמות יחד לעמוד בכל אתגר עיסקי או תיפעולי, והאתגרים הם רבים".
 
שטרק ציינה שהנהלת הנמל תדאג להדברות פתוחה ושוטפת בין ההנהלה והעובדים על מנת לפתור כל נושא שנוי במחלוקת, בצורה מכובדת ותוך דאגה לרווחת כלל העובדים וביחד ישרתו את הלקוחות לשביעות רצונם. "שיתוף פעולה עם העובדים, הוא אבן היסוד שרק על בסיסה נוכל להצעיד יחד את החברה לעמידה ביעדים שהצבנו".      
 
בהקשר לנמל היובל ציינה יו"ר הדירטוריון כי נמל היובל, שיחנך בקרוב, הוא פרויקט תשתית לאומית מהשורה הראשונה. "נמל היובל יהווה הזדמנות חשובה לביסוס נמל אשדוד כנמל המוביל בישראל, הוא יעניק לנו יתרון משמעותי בשוק התחרותי. עלינו לפעול יחד על מנת לעמוד בתוכניות ההתפתחות של הנמל וההרצה של נמל היובל בלוח הזמנים המתוכנן לתחילת מאי, בעוד כעשרה ימים".
 
לדבריה, הגיוס של עשרות עובדים חדשים לפרויקט נמל היובל פותח בפני עובדי הנמל אופק חדש שיאפשר לקדם עובדים ותיקים בתחום התפעולי והניהולי. 
 
בהקשר לתחרות ציינה שטרק שעל ההנהלה והעובדים להתגייס ולתמוך בכל שלב של פעילות הנמל במטרה המרכזית והמשותפת לכולם והיא השירות ללקוח. "עלינו להטמיע במהירות את מושגי  הפעילות בעולם  תחרותי ואת ערכי השירות באופן המקצועי ביותר. עלינו להבין שבעידן של תחרות רק הטובים ביותר מצליחים להתקיים".
 
שטרק ציינה כי לצד שיפור וייעול השירות הנהלת הנמל מעוניינת להרחיב את סל השירותים ללקוחות. "בכלל זה הודענו בימים אלה על החזרת שירות אוניות הנוסעים לנמל אשדוד, שירות נוסף זה ללקוחותינו ירחיב את פעילות הנמל ויהווה פוטנציאל עסקי וכלכלי עבור העיר אשדוד".
 
"מהצלחת חברת הנמל החדשה, ההתרחבות העסקית, הצמיחה השגשוג ושביעות רצון הלקוחות, נהנה כולנו – הלקוחות, המשתמשים והמשק הישראלי – ואני מתחייבת בפניכם שגם העובדים ייהנו באופן משמעותי מפירות ההצלחה של הנמל", סיכמה יו"ר הדירקטוריון.
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת הנמל, פנה לציבור העובדים ואמר: "כולנו שותפים למטרה אחת – הצלחת הנמל היא הצלחה משותפת וכל  הצעה לשיפור וייעול, תתקבל בברכה ותסייע לכך  שנוכל לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ונמשיך להיות בית חם לכל העובדים, מקום עבודה נעים ובטוח לכולנו". הוא ציין כי אין בחברה החדשה מנהלים ועובדים – יש משפחה אחת גדולה שמטרתה הצלחה עסקית ומסחרית וביחד, ההנהלה והעובדים, בכוחות משותפים, יצליחו להגשים את כל היעדים והמטרות שהעמידו.
 
סגיס התייחס לחוק שעות העבודה והמנוחה וציין כי בימים אלה התקבל אישור זמני של משרד התעשייה והמסחר  להרחבת מספר המשמרות לעובד ל-8 משמרות נוספות. לדבריו, זהו צעד נוסף שיאפשר שחרור העומס הזמני שנוצר, תוך הקפדה על כללי החוק אותם הנמל מחוייב לכבד.