שוקי סגיס: "נגייס 90 עובדים חדשים"

מנכ"ל חברת נמל אשדוד אמר את הדברים בכנס לקוחות הנמל אתמול. סגיס דיבר על מטרות נוספות כגון הפעלת רציף 21 במלואו, הפעלת מנופים חדשים והקמת מרכז לקוחות שייתן מענה 24 שעות ביממה


00:00 ,01.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל חברת נמל אשדוד אמר את הדברים בכנס לקוחות הנמל אתמול. סגיס דיבר על מטרות נוספות כגון הפעלת רציף 21 במלואו, הפעלת מנופים חדשים והקמת מרכז לקוחות שייתן מענה 24 שעות ביממה
 
הנהלת חברת נמל אשדוד הודיעה בכנס הלקוחות השנתי של החברה, בנושא "נמל אשדוד בצמיחה", שנערך אתמול, על החלטתה לצאת בימים הקרובים למכרז חדש לקליטת עובדים, מתוך מטרה לגייס 90 עובדים חדשים במהלך שנת 2007.
 
בשלב ראשון, החברה נערכת לקליטה של כ-50 עובדים כבר במהלך הרבעון הראשון של השנה, אשר יוכשרו לעבודה תפעולית וישתלבו בעבודה תוך כחודשיים. העובדים ייקלטו כעובדי סוור ויצטרפו לכ- 1,170 עובדי חברת הנמל כיום.
 
ההנהלה בשיתוף ועדי העובדים פועלים יחד לתגבור משמרות ושעות נוספות, בכדי לתת מתן מענה מיידי להיקף הפעילות הרחב בנמל.
 

גיוס העובדים החדשים נועד לתת מענה לגידול בהיקף הפעילות בנמל, לצמצם את זמני שהיית האוניות ולשפר את רמת השירות ללקוחות הנמל. כבר היום הנמל מגיע לתפעול של כ-45 צוותי עבודה ("ידיים עובדות") ביממה לעומת ממוצע שנתי של 33 ידיים.
 
בכנס הלקוחות דיברה איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, על הצורך בהרחבת מסילת הרכבת לנמל אשדוד אשר תקל בשטעון מטענים, ועל הגדלת העורף של הנמל אשר יוכל לעמוד בתחזיות הגדילה החוזות גידול של 50% בפעילות עד שנת 2010.
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, הרחיב על יעדי הנמל לשנת 2007.  ואמר כי בשנה הבאה "הממוצע שלנו יהיה 22 מכולות בשעה – שיפור לעומת 18 מכולות בשעה". מטרות נוספות ששם לעצמו מנכ"ל חברת נמל אשדוד הן קיצור זמן שהיית האוניות בנמל ב-15%, הקטנת נזקים ב-25%, הפעלת רציף 21 במלואו, קליטה של שני מנופי הגשר, הטמעת מערכת ה-TOS.
 
סגיס דיבר על תוכניות לעתיד שכללו הקמת מרכז לקוחות שיפעל 24 שעות ביממה, שדרוג אתר האינטרנט של הנמל אשר יאפשר ללקוחות ביצוע עסקאות ויוכל לחסוך בניירת והגעה פיזית של הלקוח לנמל.