שוקי סגיס ימונה לתפקיד מנכ"ל חברת נמל אשדוד החדשה

רו"ח איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד בע"מ, הודיעה הבוקר על מינויו של שוקי סגיס לתפקיד מנכ"ל החברה. המינוי דרוש אישור שרי האוצר והתחבורה וכן את אישורה של ועדת רביבי


00:00 ,23.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

רו"ח איריס שטרק, יו"ר הדירקטוריון: חברת נמל אשדוד יוצאת לעידן עסקי חדש שבו תחרות, שירות ושביעות רצון הלקוחות הן המפתח להצלחה
 
רו"ח איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד בע"מ, הודיעה הבוקר על מינויו של שוקי סגיס לתפקיד מנכ"ל החברה. המינוי דרוש אישור שרי האוצר והתחבורה וכן את אישורה של ועדת רביבי.
 
חברת נמל אשדוד החלה בסוף השבוע שעבר את פעילותה, לאחר שהושלמה הרפורמה בנמלים בהתאם להוראות חוק רשות הספנות והנמלים, התשס"ד - 2004, לפיו הנמלים בישראל ינוהלו במסגרת חברות נמל ממשלתיות.
 
שוקי סגיס (45), כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל חברת USR ELECTRONIC SYS. LTD. קודם לכן כיהן במספר תפקידים בכירים במגזר העסקי בין היתר במסגרת קבוצת "רד בינת" וחברת "סאיטקס". במסגרת תפקידו כמנכ"ל החברה, יעסוק סגיס בניהול הפעילות הכוללת של הנמל על היבטיה העסקיים, הלוגיסטיים והרגולטוריים של החברה. סגיס ישלים בתקופה הראשונה את המהלך המורכב למעבר לחברה ממשלתית עצמאית. במסגרת תפקידו, ידווח לדירקטוריון הנמל בראשות רו"ח איריס שטרק.
 
כמו כן, הודיע השבוע שר התחבורה על מינויו של שאול רותם, מי שכיהן כמנהל הנמל עד לאחרונה, לתפקיד הרגולטור של הנמל, מטעם משרד התחבורה. במסגרת תפקיד זה יפקח ויסדיר רותם, כפי שנדרש בחוק, את התחרות בין הגופים העסקיים הפועלים בנמל, שהמרכזית שבהם הינה חברת הנמל. 
 
לדברי איריס שטרק, "מטרתנו המרכזית היא למנף את היתרונות של נמל אשדוד כנמל מוביל בישראל ובאזור הים התיכון ולהגביר את תרומתו למשק הישראלי. אני מגיעה מהמגזר הפרטי אל אתגר חדש, המהווה עבורי שליחות ומביאה לתפקיד ניסיון רב בייעוץ וליווי של חברות רבות במשק הישראלי. המנכ"ל הנכנס והדירקטוריון בראשותי נפעל יחד, להטמעת החשיבה העסקית בפעולות החברה ולמיצוי היתרונות הגלומים בפעולה בשוק תחרותי. אני רואה חשיבות עליונה בשיתוף פעולה עם עובדי הנמל תוך הידברות ושותפות".
 
שטרק אמרה עוד כי "חברת נמל אשדוד יוצאת לעידן עסקי חדש שבו תחרות, מקצועיות, שירות ושביעות רצון הלקוחות הן המפתח להצלחה. אנו נשים דגש על ערכים אלה ונבטיח כי הנמל יידע לשרת את הלקוחות בדרך שתוביל הן להצלחתה של חברת הנמל והן לשגשוג ללקוחותיו". לדבריה "נמל אשדוד נכנס לעידן של צמיחה שבו יפתח בקרוב "נמל היובל" ותתאפשר כניסתם של עובדים חדשים".
 
שטרק הוסיפה כי העובדה שהרפורמה בנמלים יצאה לדרכה במועד שנקבע היא תוצאה של פעילות מאומצת ומשותפת בין משרדי הממשלה השונים, בכלל זה משרד ראש הממשלה, משרד התחבורה ומשרד האוצר". 
 
שוקי סגיס ימונה לתפקיד מנכ"ל חברת נמל אשדוד החדשהאיריס שטרק (43), רו"ח בהשכלתה, בוגרת תואר ראשון (B.A) בכלכלה וחשבונאות ובוגרת תואר שני (M.A) בכלכלה, כיהנה עד כה כשותפה במשרד רו"ח שטרק את שטרק. שטרק כיהנה כדירקטורית בחברות ציבוריות וממשלתיות כגון: הבנק הבינלאומי הראשון, בזק, מ.י. נכסים ועוד.

שטרק מכהנת כסגנית נשיא לשכת רואי החשבון בישראל וכן מרצה באוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים. במקצועה כרו"ח מתמחה שטרק בליווי עסקי של חברות, בתוכניות הבראה ובייעוץ לחברות ממשלתיות. במהלך החודשים האחרונים הובילה שטרק את תהליך תיאגוד הנמל והקמת חברת נמל אשדוד בע"מ.
 
שוקי סגיס, כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל חברת USR ELECTRONIC SYSTEMS LTD.שהיא מהמובילות בישראל בתחומה. החברה עוסקת במתן פתרונות פיתוח חומרה, הנדסה, יצור ולוגיסטיקה, בשיטות של מיקור חוץ עבור חברות היי-טק. בתפקידו זה היה אחראי סגיס על למעלה מ- 500 עובדים בשלושה אתרים בישראל. סגיס הוא בוגר תואר ראשון במדעי החברה במקצועות ניהול וכלכלה. בתפקידו הקודם שימש סגיס כמנכ"ל חברתRND OPERATION SERVICES LTD.אותה הקים במסגרת קבוצת "רד בינת". כמו כן, במשך 13 שנים מילא תפקידי ניהול בכירים בתחומי הניהול והלוגיסטיקה בחברת "סאיטקס".