רשות הנמלים קיימה כנס לקוחות על תכנית הפיתוח בנמלים

רשות הנמלים קיימה אתמול כנס לקוחות, במלון דן קיסריה, בהשתתפות חברות תובלה, סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים. בכנס נדונו תכניות הפיתוח בנמלי חיפה ואשדוד על ידי מר חיים לנצ'יצקי, המשנה למנהל נמל חיפה, ומר יוסי בסן, המשנה למנהל נמל אשדוד


00:00 ,22.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
רשות הנמלים קיימה אתמול כנס לקוחות, במלון דן קיסריה, בהשתתפות חברות תובלה, סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים. בכנס נדונו תכניות הפיתוח בנמלי חיפה ואשדוד על ידי מר חיים לנצ'יצקי, המשנה למנהל נמל חיפה, ומר יוסי בסן, המשנה למנהל נמל אשדוד.

מר יצחק בן עוזר, מאגף מיחשוב ומידע ברשות הנמלים, הציג את המערך התפעולי העתידי בפני משתתפי הכנס. לדבריו המערך מכיל 4 פרויקטים "הנושקים" זה לזה – השערים, ה- TOS, הנל"ן והממס"חים (מערכת משולבת סחר חוץ). בן עוזר הדגיש מצד אחד את אי-התלות בין הפרויקטים, כאשר יש הפעלה של כל פרויקט בנפרד, ומצד שני – שילובם האחד בשני. בן עוזר גם ציין את השינויים בתהליכי העבודה והערכות סוכנים וחברות תובלה.

הגב' מלי אשכנזי, אחראית על מערכת ה-TOS בנמל אשדוד, הציגה את מערכת ה-TOS, האמורה להתחיל לפעול ביולי השנה כטסט תפעולי בנמל היובל באשדוד, ושמיועדת להפעלה בנמל חיפה באפריל 2005. אשכנזי הציגה את מטרות מערכת ה- TOS, שכוללות את קיצור זמני עבודת אניות, ניהול כל השרשרת התפעולית בנמל כולל קו המים, שיפור הקשר עם הלקוחות (סוכני אניות), ניצול יעיל של משאבי הנמל (מנופים, גוררים, שטח) ושיפור רמת השירות למשאיות.

זהו הכנס השני אותו מקיימת רשות הנמלים ללקוחות, בסדרת כנסים המיועדים להביא לידיעת המשתמשים את השינויים הצפויים בנמלים וההערכות לקראתם.