רשות הנמלים: 106 עובדים ותיקים פרשו לפנסיה מוקדמת בשלושת החודשים האחרונים
מכלל העובדים שפרשו בתקופה זו- 53 מנמל חיפה ,33 מנמל אשדוד, 13 מנמל אילת ו- 7 מקרב עובדי המשרד הראשי. בין הפורשים עובדים ברמת שכר גבוהה דוגמת 34 מנהלי עבודה מנמלי חיפה ואשדוד
00:00 ,10.11.2003
עמוס רון, מנכ"ל הרשות: במהלך השנה וחצי האחרונות פרשו 283 עובדים ותיקים, חסכון שנתי צפוי בהוצאות שכר של עשרות מיליוני ש"ח
במהלך שלושת החודשים האחרונים (אוגוסט-אוקטובר 2003 ) פרשו מרשות הנמלים 106 עובדים ותיקים, אשר יצאו לפנסיה מוקדמת. זאת בעיקר על רקע השינויים המתוכננים בתנאי הפנסיה והפרישה במשק והשינוי המבני המתוכנן ברשות. מכלל העובדים שפרשו בתקופה זו- 53 מנמל חיפה ,33 מנמל אשדוד, 13 מנמל אילת ו- 7 מקרב עובדי המשרד הראשי. בין הפורשים עובדים ברמת שכר גבוהה דוגמת 34 מנהלי עבודה מנמלי חיפה ואשדוד.
עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים מסר כי מאז אפריל 2002 , פרשו בסה"כ מהרשות 283 עובדים, לפנסיה רגילה ומוקדמת. זאת, במסגרת מדיניות הנהלת הרשות לקדם הליך מואץ של פרישה מוקדמת בקרב עובדים ותיקים ברמות שכר גבוהות. לדבריו הסכמי הפרישה נעשו בתאום ובשיתוף עם הממונה על השכר במשרד האוצר והחסכון בהוצאות השכר הצפוי לרשות בעקבות פרישתם, נאמד בעשרות מיליוני ₪ לשנה.
רון ציין עוד כי בשנתיים האחרונות קלטה הנהלת הרשות עובדים חדשים בתנאי דור ב', אשר עלויות שכרם נמוכות בעשרות אחוזים מעלויות שכרם של עובדי דור א'. לדבריו, הסכמי דור ב' בנויים כך שגם בעתיד רמות השכר לא תגענה לרמת השכר של עובדי דור א'.
במהלך שלושת החודשים האחרונים (אוגוסט-אוקטובר 2003 ) פרשו מרשות הנמלים 106 עובדים ותיקים, אשר יצאו לפנסיה מוקדמת. זאת בעיקר על רקע השינויים המתוכננים בתנאי הפנסיה והפרישה במשק והשינוי המבני המתוכנן ברשות. מכלל העובדים שפרשו בתקופה זו- 53 מנמל חיפה ,33 מנמל אשדוד, 13 מנמל אילת ו- 7 מקרב עובדי המשרד הראשי. בין הפורשים עובדים ברמת שכר גבוהה דוגמת 34 מנהלי עבודה מנמלי חיפה ואשדוד.
עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים מסר כי מאז אפריל 2002 , פרשו בסה"כ מהרשות 283 עובדים, לפנסיה רגילה ומוקדמת. זאת, במסגרת מדיניות הנהלת הרשות לקדם הליך מואץ של פרישה מוקדמת בקרב עובדים ותיקים ברמות שכר גבוהות. לדבריו הסכמי הפרישה נעשו בתאום ובשיתוף עם הממונה על השכר במשרד האוצר והחסכון בהוצאות השכר הצפוי לרשות בעקבות פרישתם, נאמד בעשרות מיליוני ₪ לשנה.
רון ציין עוד כי בשנתיים האחרונות קלטה הנהלת הרשות עובדים חדשים בתנאי דור ב', אשר עלויות שכרם נמוכות בעשרות אחוזים מעלויות שכרם של עובדי דור א'. לדבריו, הסכמי דור ב' בנויים כך שגם בעתיד רמות השכר לא תגענה לרמת השכר של עובדי דור א'.
עשוי לעניין אותך
מכון היצוא מסייע לחברות העוסקות בתחום הרכבות האלקטרוניקה, לייצא באופן ישיר לחו"ל
לשכת המסחר חיפה והצפון תקיים קורס קניינות ורכש שלב א' APP
החב' לביטוח סיכוני סחר חוץ (IFTRIC) עורכת את הכנס השנתי בנושא מימון וביטוח עסקאות יצוא
חברת אס. טי. אנד טי. שינעה בהצלחה 6 קטרי רכבת
הועדה לשינוי מבני בנמלים מטעם מועצת רשות הנמלים דנה במבנה התעריפים החדש
הנספח המסחרי בסינגפור: נוכחות ישראלית גבוהה בכנס השקעות זרות שהתקיים השבוע בסינגפור