רפי דניאלי מונה למנכ"ל צים

דניאלי שימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל וכמנהל הכספים של החברה. דניאלי עובד בחברת צים במשך 31 שנה וכיהן לאורך תקופה זאת במגוון רחב של תפקידים. מחליף בתפקיד את דורון גודר אשר התפטר מתפקידו ביום ראשון השבוע


00:00 ,03.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

דניאלי שימש עד לאחרונה כשמנה למנכ"ל וכמנהל הכספים של החברה. דניאלי עובד בחברת צים במשך 31 שנה וכיהן לאורך תקופה זאת במגוון רחב של תפקידים. מחליף בתפקיד את דורון גודר אשר התפטר  מתפקידו ביום ראשון השבוע
 
בהתאם להחלטת דירקטוריון חברת צים שירותי ספנות משולבת שהתקבלה אתמול מונה רפי דניאלי כמנכ"ל צים. כהונתו של דניאלי כמנכ"ל צים תיכנס לתוקף לאחר שתיערך תקופת חפיפה נאותה ומלאה עם המנכ"ל היוצא, מר דורון גודר.
 
רפי דניאלי שימש עד לאחרונה כ-CFO (מנהל הכספים) ומשנה למנכ"ל צים. כאמור, דניאלי יחליף בתפקיד את דורון גודר אשר הודיע על התפטרותו ביום ראשון השבוע. יש לציין כי דניאלי כיהן בתפקידים שונים בצים במשך 31 שנות עבודתו בחברה, וב-12 השנים האחרונות שימש כאמור כסמנכ"ל הכספים, כאשר בשלוש השנים האחרונות כיהן, כאמור, בנוסף גם כמשנה למנכ"ל.
 
מחברת צים נמסר כי דניאלי מרכז בחודשים האחרונים את הדיונים עם המספנות והבנקים לצורך התאמת תוכנית ההצטיידות של החברה למצב השוק.
 
עידן עופר, יו"ר צים, דיווח לדירקטוריון שדורון גודר, המנכ"ל היוצא, תמך במינויו של דניאלי והודיע כי ישתף איתו פעולה באופן מלא בתקופת החפיפה ביניהם. "מינויו של דניאלי מבטיח רציפות ניהולית ואת הובלת שינוי התוכנית האסטרטגית של צים והתאמתה למציאות החדשה", ציין עופר.
 
מר עופר, המשמש גם כיו"ר החברה לישראל, הבעלים של חברת צים, אמר כי "מינויו של רפי דניאלי הוא טבעי. דניאלי מכיר את צים לפני ולפנים, וצבר ניסיון רב בתפקידים שונים ומגוונים בחברה מזה שנים רבות. בחודשים האחרונים, במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל צים, בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל כספים של החברה, עסק דניאלי בנושאים המרכזיים שאיתם מתמודדת החברה מול המשבר הכלכלי העולמי, וגילה מנהיגות וכשרון רב".
 
בשנת 2006 קיבל רפי דניאלי את אות ההוקרה של ארגון מנהלי הכספים CFO על תרומתו תרומתו המשמעותית לצמיחתה של צים ולהפיכתה לאחת מחברות הספנות המובילות בעולם בתחום ההובלה הקווית באמצעות מכולות. בשנה זו ניהל דניאלי את מערך הכספים של צים ב-60 מדינות והוביל את מהלכי המימון של החברה שכללו השקעות של כשני מיליארד דולר ברכישת אוניות ומכולות זאת באמצעות גיוסים אשר בוצעו בשווקים הבינלאומיים והנפקת אג"ח לשוק המוסדי בישראל.
 
רפי דניאלי, בן 57, נשוי פלוס שלוש בנות, ובעל תואר ראשון בכלכלה.