רפי דניאלי, CFO ומשנה למנכ"ל צים - סמנכ"ל כספים מצטיין לשנת 2006

רפי דניאלי קיבל את אות פורום ה-CFOביחד עם יצחק חברון, CFO דניה-סיבוס. האות הוענק לדניאלי על תרומתו המשמעותית לצמיחתה של צים ולהפיכתה לאחת מחברות הספנות המובילות בעולם בתחום ההובלה הקווית באמצעות מכולות


00:00 ,03.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

רפי דניאלי קיבל את אות פורום ה-CFOביחד עם יצחק חברון, CFO דניה-סיבוס. האות הוענק לדניאלי על תרומתו המשמעותית לצמיחתה של צים ולהפיכתה לאחת מחברות הספנות המובילות בעולם בתחום ההובלה הקווית באמצעות מכולות
 
רפי דניאלי CFO ומשנה למנכ"ל צים ויצחק חברון CFO דניה-סיבוס נבחרו לסמנכ"לי הכספים המצטיינים לשנת 2006. השניים קיבלו  אמש את אות פורום ה-CFO לשנת 2006 על תרומתם המשמעותית לחברה בה הם מכהנים. הענקת האותות נערכה במסגרת האירוע השנתי של פורום ה-CFO המאגד את סמנכ"לי הכספים הבכירים במשק. במהלך האירוע, בו נכחו בכירי המשק ושהתקיים באוניברסיטת ת"א, הוענק אות ראש הממשלה ופורום ה-CFO לעידוד הצמיחה בשנת 2006 למשרד האוצר, רשות המסים ובנק ישראל.
 
האות לרפי דניאלי, CFO ומשנה למנכ"ל צים, הוענק על תרומתו המשמעותית לצמיחתה של צים ולהפיכתה לאחת מחברות הספנות המובילות בעולם בתחום ההובלה הקווית באמצעות מכולות. דניאלי מנהל את כל המערך הכספי של צים ב-60 מדינות במחזורי פעילות שגדלו לכ-3 מיליארד דולר בשנה. באחרונה הוביל דניאלי את מהלכי המימון של צים שכללו השקעות של כשני מיליארד דולר ברכישת אוניות ומכולות זאת באמצעות גיוסים אשר בוצעו בשווקים הבינלאומיים והנפקת אג"ח לשוק המוסדי בישראל. גיוס האג"ח בהיקף של 260 מיליון דולר הינו הגיוס הציבורי הראשון של צים.
 
אות ההוקרה ליצחק חברון CFO דניה סיבוס הוענק על תרומתו החיונית והחדשנית לביצועיה המרשימים של חברת דניה סיבוס - חברת בניה ותשתיות מקבוצת אפריקה ישראל להשקעות.  בשנים האחרונות מתפתחת דניה סיבוס בהתמדה וממצבת את עצמה כאחת מחברות הבניה והתשתית החשובות בישראל. גולת הכותרת של פעילות דניה סיבוס בענף התשתיות היא הקמה ותפעול כביש 431, פרויקט ענק בהיקף של כ-1.8 מיליארד שקל.
 
תרומתו של חברון לאפיון העסקי והפיננסי של הפרויקט היתה מכרעת. בכל שלב בתכנון וביצוע הפרויקט - החל בתכנון המכרז,  דרך שיטת ההתקשרות הפיננסית והמשא ומתן לזכייה במכרז, וכלה בניהול המימון לאורך חיי הפרויקט - הפגין חברון חדשנות, התמדה, כישרון ומקצוענות ברמה גבוהה.