רוזנפלד תייצג את CP Ships בישראל

המותגים Italia Line, TMM Lines, Lykes, Contship, Cast ו- Canmar ייוצגו בישראל על ידי סוכנות אניות מקומית אחת. את ההחלטה הזו קיבלה קבוצת CP Ships כבר לפני חודשים רבים, אך רק לאחרונה הוחלט למנות את הסוכנות א. רוזנפלד ספנות בע"מ לנציגה הבלעדית של כל הקבוצה


00:00 ,23.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת CP Ships, המאגדת בתוכה את המותגים Italia Line, TMM Lines, Lykes, Contship, Cast ו- Canmar תיוצג בישראל על ידי סוכנות אניות מקומית אחת. את ההחלטה הזו קיבלה הנהלת הקבוצה הקנדית כבר לפני חודשים רבים, אך רק לאחרונה הוחלט למנות את הסוכנות א. רוזנפלד ספנות בע"מ לנציגה הבלעדית של כל הקבוצה.
 
בשנת 1993 החזיקה CP Ships בבעלותה את Canada Maritime (בקיצור: Canmar) בלבד, אך החל מאותה שנה רכשה הקבוצה הקנדית מספר חברות ספנות נוספות: ב- 1995 רכשה הקבוצה את Cast, ב- 1997 נרכשו Lykes Lines ו- Contship Containerlines, בשנת 1998 נרכשו Ivaran Lines ו- ANZDL, בשנת 2000 נרכשו TMM Lines ו- CCAL. בשנת 2002 נסתיים מסע הרכש של CP Ships, עם רכישת Italia Line. לאורך כל אותם שנים התעקשה הנהלת CP Ships לשמר את המותגים בהתבסס על תפיסת העולם שבכך יישמר גם בסיס הלקוחות. תפיסת עולם זו היא שהובילה לריבוי סוכנים ברחבי העולם וכך גם בישראל.
 
עד עתה ייצגה חברת רוזנפלד את Italia Line ו- TMM Lines ואילו שאר המותגים נחלקו בין שני סוכני אניה נוספים. עפ"י הסכם המינוי, רוזנפלד תייצג החל מ- 1 בספטמבר את כל המותגים של CP Ships, למעט Canmar שאת ייצוגו תקבל רוזנפלד החל מ- 1 בנובמבר.
 
ברוזנפלד קיבלו בסיפוק רב את דבר המינוי, כשאת הפעילות של קבוצת CP Ships ינהל אוהד ורד, בנוסף לסוכנות של Lloyd Triestino. המותגים שפעלו תחת רוזנפלד עד עתה, Italia Line ו- TMM Lines, הניבו, לטענת גורמים ברוזנפלד, פעילות הנעה סביב 20,000 מכולות לשנה. ברוזנפלד צופים שהמותגים הנוספים יעוררו פעילות נוספת ולכן הוחלט בימים אלו לגייס עובדים נוספים.
 
מינוייה של רוזנפלד נעשה ללא שום קשר לרכישתה של קבוצת CP Ships והמיזוג הצפוי שלה אל תוך חברת הספנות Hapag-Lloyd.