רוזנפלד הובילה ג'ירפות לגן החיות בקפריסין

אתמול בשעות הערב יצאו מנמל חיפה שתי ג'ירפות, זכרים, על גבי המעבורת Trader I הפועלת בשירות חברת רוזנפלד. הג'רפות הובלו מהספארי ברמת גן, באמצעות כלובי עץ מיוחדים שנבנו במיוחד להובלה, על גבי נגרר של חברת פרידנזון,


00:00 ,13.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אתמול בשעות הערב יצאו מנמל חיפה שתי ג'ירפות, זכרים, על גבי המעבורת Trader I הפועלת בשירות חברת רוזנפלד. הג'רפות הובלו מהספארי ברמת גן, באמצעות כלובי עץ מיוחדים שנבנו במיוחד להובלה, על גבי נגרר של חברת פרידנזון, והגיעו לנמל חיפה לקראת אחה"צ לקראת העמסתם. לפנות ערב יצאה האניה Trader I מנמל חיפה בהפליגה לנמל לימסול, לקראת הגעתם של הג'ירפות ליעדם הסופי – גן החיות של פאפוס בקפריסין.

ההובלה מהספארי ברמת גן ועד טעינתם על גבי ה- Trader I התבצע בתיאום בין חברות רוזנפלד ופרידנזון. עובדי הספארי הפיקו לקחים מנסיון ההובלה הקודם מסוף אפריל השנה, מגן החיות התנכי בירושלים לגן החיות בפאפוס, שהסתיים באופן טראגי עם מותה של ג'ירפה בת שנתיים וג'ירפה נוספת שאיבדה את הכרתה. בניגוד לנסיון הקודם שלא צלח, הוחלט הפעם שלא להרדים את הג'ירפות ולאורך כל ההובלה וההפלגה, התלווה וטרינר מטעם הספארי אשר פיקח מקרוב אחר מצב בריאותם של הג'רפות.

האניה Trader I פועלת בקו השירות השבועי של חברת Salamis Lines המשרת את הנמלים פיראוס, לימסול, חיפה, לימסול ובחזרה לפיראוס. קו שירות זה מציע הובלת מטענים מסוגים שונים וביניהם Break Bulk, תוצרת חקלאית בנגררים רגילים ומקוררים, מכולות 20 ו- 40 רגל, משאיות ומכוניות. חברת רוזנפלד הינה נציגתה של Salamis בישראל.