רוזנפלד : ITALIA מוסיפה יעדי פקידה נוספים בדרום אמריקה

במסגרת הרה-ארגון של קבוצת CP Ships במערך הפקידות הישירות בנמלי דרום אמריקה, הוחלט לפקוד את נמל Manzanillo שבמקסיקו במסגרת שרות ה- Med Pacific Express, הפוקד בשירות Allwater את נמלי החוף המערבי


00:00 ,20.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
השירות לנמל Manzanillo שבמקסיקו יתבצע באמצעות שטעון בנמל ולנסיה שבספרד כאשר זמן ההגעה הכולל מנמלי ישראל הוא 27 ימים

מחברת א. רוזנפלד ספנות, נציגתה בישראל של חברת הספנות Italia Line, מקבוצת CP Ships, נמסר כי במסגרת הרה-ארגון של קבוצת CP Ships במערך הפקידות הישירות בנמלי דרום אמריקה, הוחלט לפקוד את נמל Manzanillo שבמקסיקו במסגרת שרות ה- Med Pacific Express (בקיצור MEDPAC) הפוקד בשירות Allwater את נמלי החוף המערבי Long Beach, Oakland, Portland, Vancouver.

עוד נמסר כי מנמל Manzanillo (במקסיקו) מציעה חברת Italia פריסת יעדים נוספת הכוללת את נמלי Puerto Caldera שבפורטו ריקו, Buenaventura שבקולומביה, ו- Guayaquil שבאקוואדור.

ענת קליקה, מנהלת השיווק בחברת א. רוזנפלד, אומרת : "ללא ספק פריסה חדשה זו תאפשר לקהל היצואנים הישראלי הגעה מהירה ואמינה ליעדים הנ"ל בעלויות תחרותיות ביותר".

חברת א. רוזנפלד מייצגת בישראל את חברת Italia Line לאורך שנים והיא מציעה שרותי יבוא ויצוא ליעדים בארה"ב – גולף וחוף מערבי, דרום אמריקה חוף מזרחי ברזיל וארגנטינה, בדרום אמריקה חוף מערבי צ'ילה פרו ואקוודור, קנדה ומקסיקו.