רה-ארגון בחברת דיזנגוף

חברת מ. דיזנגוף ושות' בע"מ, המשמשת כסוכנות האוניות של חברת צים ונמצאת בבעלותה המלאה, עוברת בימים אלו הליך של שינוי ארגוני. מונו שלושה סמנכ"לים חדשים ורוכזו סמכויות


00:00 ,22.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מ. דיזנגוף ושות' בע"מ, המשמשת כסוכנות האוניות של חברת צים ונמצאת בבעלותה המלאה, עוברת בימים אלו הליך של שינוי ארגוני. מונו שלושה סמנכ"לים חדשים ורוכזו סמכויות
 
בתקופה האחרונה עברה חברת צים תהליכים ארגוניים שנועדו להביא להגדלת נפח פעילותה וריווחיותה, תוך שימת דגש על שיפור ברמת השירות. תהליכים אלו לא פסחו על חברת מ. דיזנגוף, המשמשת כסוכנת האוניות של צים ושנמצאת בבעלותה המלאה, שעוברת בימים אלה רה-ארגון.
 
כידוע, פעילותה העיקרית של דיזנגוף הינה מתן שירותי סוכנות לקווי הספנות של חברת צים, שירותים הכוללים הפקה וטיפול בדקומנטציה ימית, טיפול באוניות בנמלי ישראל וכד'. החברה מפעילה שלושה סניפים הממוקמים בצמוד לשלושת הנמלים הימיים של ישראל בחיפה, אשדוד ואילת כשכל סניף מורכב מהנהלה וממחלקות מכירות, יצוא, יבוא, תפעול ובקרה משקית.
 
בימים אלו עוברת חברת דיזנגוף הליך שינוי ארגוני מאוד משמעותי. עד כה איישו את תפקידי מנהלי הסניפים (חיפה, אשדוד, אילת) שלושה מנהלים כשלכל מנהל סניף היו תחומי אחריות דומים. במסגרת הרה-הארגון, מונו שלושה סמנכ"לים חדשים כשכל אחד מהם ירכז תחומי אחריות שונים ברמה ארצית.
 
איתן שאול, שכיהן עד ימים אלה כמנהל הסניף באשדוד ומנהל המכירות באזור תל אביב, ימונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות ( VP Marketing & Sales). במסגרת תפקידו ינהל איתן את כל מערך השיווק והמכירות של החברה בישראל (חיפה, תל אביב).
 
רוני שיפטן, שכיהן עד ימים אלה כמנהל הסניף בחיפה ומנהל המכירות בחיפה, ימונה לתפקיד סמנכ"ל טראפיק ותפעול (VP Traffic & Operation). במסגרת תפקידו ינהל רוני את כל מערך הדקומנטציה, התפעול והלוגיסטיקה של החברה בישראל (חיפה, אשדוד, אילת).
 
אברהם ברונר ימונה לתפקיד סמנכ"ל כספים (VP Finance). במסגרת תפקידו ינהל ברונר את כל מערך הכספים של החברה בישראל.
 
איריס שחר תמונה לתפקיד מנהלת שירותי הניהול (בנוסף לתפקידה באזור). במסגרת תפקידה תנהל שחר את שירותי הניהול והמידע של החברה בישראל. בנוסף, מונתה איריס לתפקיד Marketing Analyst באזור ישראל.
 
כל המינויים נכנסו לתוקף כבר השבוע (20 ביוני).