ראשי ועדי הנמלים פנו לשר האוצר נתניהו בדרישה למנות מחליף לאורי יוגב נציג האוצר במשא ומתן

העובדים טוענים כי יוגב, המסיים את תפקידו בעוד כשבוע לא יספיק לסכם את המשא ומתן לשינוי מבנה הנמלים ; דובר האוצר בתגובה: "עיסוק בכל נושא פרוצדוראלי אחר בא להסית את הדיון מעיקרו ולזרות חול בעיניי האזרחים"


00:00 ,23.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
העובדים טוענים כי יוגב (בתמונה משמאל), המסיים את תפקידו בעוד כשבוע לא יספיק לסכם את המשא ומתן לשינוי מבנה הנמלים ; דובר האוצר בתגובה: "עיסוק בכל נושא פרוצדוראלי אחר בא להסית את הדיון מעיקרו ולזרות חול בעיניי האזרחים"

ראשי ועדי העובדים והנמלים, פנו אתמול לשר האוצר בנימין נתניהו בדרישה למנות נציג חדש מטעמו למשא ומתן עמם. עובדי הנמלים טוענים כי יוגב מסיים ממילא את תפקידו ב- 30 ביוני ולכן לא יספיק להגיע עמם לסיכומים בסעיפי הרפורמה המוצעת בנמלים.

לדברי מאיר תורג'מן, ממלא מקום יו"ר ועד עובדי נמל חיפה:" ניכר כי יוגב מגלה קוצר רוח במשא ומתן, מפריח סיסמאות, מאיים בחקיקה באופן בלתי פוסק ולמעשה באופן מלאכותי מקשה על התקדמות המשא ומתן והגעה לסיכומים". תורג'מן הוסיף כי לעובדי הנמלים יש מוטיבציה מלאה לסיים את המשא ומתן בתוך שבועיים עד שלוש לכל היותר. לדבריו, הוא אף ציין זאת בישיבת הכספים של הכנסת שהתכנסה אתמול בירושלים.

דובר האוצר אמר בתגובה כי ועדי הנמלים מנסים מזה תקופה ארוכה לפגוע בדרכים מדרכים שונות בהתקדמות המשא ומתן לשינוי מבני בנמלים מתוך דאגה לרווחתם ולשימור המונופול. "הממשלה, הכנסת ובית הדין הארצי לעבודה נחושים להעביר את החוק לשינוי מבני בנמלים שיביא לפתיחת הנמלים לתחרות לטובת כלל אזרחי המדינה. עיסוק בכל נושא פרוצדוראלי אחר בא להסית את הדיון מעיקרו ולזרות חול בעיניי האזרחים", מסר.


בתוך כך, מסתמן כי את מקומו של אורי יוגב ימלא אילן כהן - מנכ"ל משרד רוה"מ .