קשרי תעופה רכשה 50% מפעילותה של סנורמה

חברת סנורמה פועלת בתחום שיווק הפלגות היוקרה ושיט התענוגות והינה בעלת הזכיונות בישראל של רויאל קאריביאן וסלבריטי קרוזס. גובה העסקה כ-2 מיליון שקל


00:00 ,21.07.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

 חברת קשרי תעופה, חברה סיטונאית ישראלית העוסקת בהפעלת טיסות שכר יוצאות ונכנסות, נכנסת לראשונה גם לתחום של שיווק חופשות השיט בעולם. החברה השלימה היום רכישת 50% מהזכויות בפעילותה של חברת סנורמה שירותי תיירות בע"מ, סיטונאית ונציגה של חברות בינלאומיות בישראל בתחום חופשות השיט בעולם, בתמורה לכ-2 מיליון שקל. 
 
במסגרת ההסכם רכשה קשרי תעופה מאורי שנבל, בעל המניות היחיד בחברה, את פעילותה של החברה בתחום שיווק טיולי השייט בעולם כסיטונאית וכקמעונאית וכנציגה בלעדית בישראל של חברות שייט בינלאומיות. בין היתר, כולל ההסכם את הפעילות של החברה כנציגת החברות האמריקאיות Royal Caribbean Int.,Celebrity Cruises  ו-Azamara Cruises, שהינן מחברות השייט הגדולות בעולם; וכן של חברת Silversea האיטלקית, שהינה אחת מחברות השיט היוקרתיות ביותר בעולם.
 
במסגרת ההסכם ימשיך מר שנבל לכהן כמנכ"ל החברה. הפעילות הנרכשת כוללת הן שייט תענוגות באוניות המקיימות מסלולי שייט במאות יעדים בעולם, והן סיורי שייט בתעלות ובנהרות, במדינות אירופה - כך שקשרי תעופה תוכל להציע למתעניינים בטיולי שייט חבילות הכוללות טיסות, שייט ולינות ברמות שונות ביעדים השונים.
 
יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, אמר היום: "אנו שמחים להיכנס לתחום חדש של חופשות שיט בעולם, שהינו תחום צומח בשנים האחרונות. הכניסה לפעילות החדשה הינה חלק מיישום האסטרטגיה של קשרי תעופה להרחיב את סל מוצריה וליצור סינרגיה בין פעילויותיה השונות. הפעילות החדשה תסייע לקשרי תעופה להרחיב את עסקיה, שכן החברה תציע עתה חבילות של טיסות, שייט תענוגות ולינות. במקביל תהנה סנורמה מהרחבת הגישה של פעילותה למגוון רחב של לקוחות הודות למערך השיווק הענף של קשרי תעופה, כך שמדובר בעסקה מסוג Win-winלשתי החברות".
 
אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, אמר היום: "המטרה העיקרית בחיבור לקבוצת קשרי תעופה הינה הרחבת אפשרויות השיווק והמכירה של מוצרי שיט שונים לקהל סוכני הנסיעות בישראל ובאמצעותם למגוון הלקוחות הישראליים, אשר ידועים כמחפשים חוויות נופש חדשות ואטרקטיביות לבודדים ולמשפחות. האפשרות של בניית חבילות שייט ליעדים קרובים כמו רומא, בשילוב הטיסות של קשרי תעופה, תגדיל ללא ספק את הכדאיות לקהל הישראלי ברכישת מוצרי שיט אלה. בכוונת קשרי תעופה וסנורמה לפעול להגדלה והרחבה של מוצרי השיט הקיימים ולקבלת נציגויות נוספות של חברות שיט מובילות בעולם".