"קרנבל נמל" – בתיכון מקיף ה' באשדוד

ביום שישי שעבר, 24 בדצמבר, התקיים בתיכון מקיף ה' ארוע "קרנבל נמל" - יום שיא שסיכם פעילות לימודית, חינוכית ותרבותית - במסגרתה למדו תלמידי כיתות ז' בביה"ס על נמל אשדוד. זו השנה השנייה ברציפות בה מתקיימת פעילות זו. במהלך היום הוצגו העבודות השונות שהכינו התלמ


00:00 ,28.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שישי שעבר, 24 בדצמבר, התקיים בתיכון מקיף ה' ארוע "קרנבל נמל" - יום שיא שסיכם פעילות לימודית, חינוכית ותרבותית - במסגרתה למדו תלמידי כיתות ז' בביה"ס על נמל אשדוד.
 
זו השנה השנייה ברציפות בה מתקיימת פעילות זו. במהלך היום הוצגו העבודות השונות שהכינו התלמידים לסיכום הפעילות הלימודית בנושא הנמל.
 
ביה"ס אירח נציגים מהנהלת נמל אשדוד, עובדיו ומועצת העיר. הדוברים השונים במהלך היום, בהם ס' ראש העיר והממונה על החינוך, מר גרשון פלדמן, רמ"ח כספים בנמל אשדוד מר יצחק דגן, ראש מנהלת הפרויקטים בנמל, מר דוד בן הרוש ומנהל בית הספר, מר יעקב לוי, עמדו על החשיבות הרבה בהידוק הקשר שבין הקהילה המקומית ובין נמל אשדוד - המרכזי כל כך להתפתחות העיר – ועל מרכזיות תחום החינוך.
 
דובר הנמל ציין כי הקשר בין הנמל ובין תיכון מקיף ה' הוא אחד הביטויים למהלך שמוביל מר שאול רותם, מנהל הנמל, מאז עם כניסתו לתפקיד, המדגיש את האחריות החברתית של הנמל לקהילה בה הוא פועל.
 
לדבריו, במסגרת הקשר שבין בית הספר והנמל, למדו תלמידי כיתות ז' על נמל אשדוד מזוויות רבות ומגוונות, על פי תוכנית לימודית מיוחדת שפותחה בשיתוף פעולה בין צוות מורי בית הספר ונמל אשדוד. למקצועות הלימוד השונים הוכנס פרק לימודי, העוסק בנמל אשדוד: בחשיבותו הרבה לכלכלה הלאומית, השיקולים לקביעת מיקומו, שלבי התפתחותו לאורך השנים, הקשר ההדוק בינו ובין העיר, תהליכי העבודה בו, ועוד. כן עסקו התלמידים בסוגיות חברתיות שונות הנוגעות לנמל. אחד משיאי התוכנית היה יום סיור מקיף של כל תלמידי השכבה בנמל.
 
דובר נמל אשדוד, מר יגאל בן זיקרי, המנהל באופן שוטף את התוכנית הביע שביעות רצון מהרמה הגבוה של העבודות שהציגו התלמידים, והבטיח להמשיך ולפעול בכיוון חשוב זה של חיזוק הקשרים הדדיים בין הנמל והעיר אשדוד.