טירן שיפינג מונתה לסוכנת Easyfresh בישראל ובירדן

Easyfresh הינה רשת בינלאומית, המאגדת בתוכה חברות המתמחות בשינוע תוצרת מקוררת וטריה. שיתוף הפעולה נועד לפתח פעילות לוגיסטית ערה, ביבוא וביצוא, בשינוע תוצרת טריה, מישראל ומירדן. הרשת פועלת כספקית שירות עצמאית, מנפיקה שטרי מטען ופועלת במעמד של NVOCC


00:00 ,08.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת טירן שיפינג חוברת לרשת Easyfresh. בימים אלו מונתה טירן שיפינג לסוכנת בישראל של הרשת הבינלאומית Easyfresh – רשת גלובלית עם פריסה רחבה, המאגדת בתוכה חברות המתמחות בשינוע תוצרת מקוררת וטריה.

ב- Easyfresh זיהו את המגמה לפיה תנועת הסחר ההולכת וגוברת של תוצרת טריה מישראל לנמלי קופר שבים האדריאטי, נובורוסיסק שבים השחור, כמו גם בסחר לנמלי צפון מערב אירופה, מחייבת נוכחות חזקה באזור. זאת על רקע הכוונה של כל אחד מהצדדים, Easyfresh וטירן שיפינג, לקחת חלק מרכזי ופעיל בסחרהדינמי של תוצרת חקלאית טריה מישראל.

לאור זאת, ניהלו נציגי הרשת בשבועות האחרונים מו"מ עם הנהלת טירן שיפינג בסיומו החליטו הצדדים לתרגם את ההבנות המסחריות להסכם לפיו תפעל טירן בישראל ובירדן תחת מסגרת של סוכנות. המטרה, כפי שצויין בהודעה משותפת, הינה לפתח פעילות לוגיסטית ערה, ביבוא וביצוא, של מטענים מקוררים בישראל ובירדן.

מינויה של טירן כסוכנת בישראל הינה חלק מהאסטרטגיה הבינלאומית של Easyfresh להרחיב את כיסוי השירותים ברשת הגלובלית. בכך, טוענים ב- Easyfresh, לקוחות מישראל ומירדן יוכלו לנהל ולנטר את השרשרת הלוגיסטית המקוררת, תחת רמת שירות גבוהה במיוחד. בכך, מציינים שני הצדדים, ניתן יהיה להבטיח שהתוצרת במעקב מתמיד, מנקודת המוצא ועד נקודת היעד.

נציין כי מנקודת מבטה של חברת טירן שיפינג, הצטרפותה כסוכנת ברשת Easyfresh תאפשר, בין השאר, גם להרחיב משמעותית את פעילות הסחר מירדן, מצרים, סין ופרו למגוון רחב מאד של יעדים ברחבי העולם.

דובר Easyfresh הסביר את הבחירה בטירן שיפינג כסוכנת בישראל: "טירן שיפינג הינה סוכנות אניות בעלת מוניטין רב בתחומי הפעילות של ספנות ולוגיסטיקה, המספקת שרותים לוגיסטיים משולבים. עובדי החברה מיומנים בתחום ההובלה בקירור. לחברה יש את המומחיות בשינוע סחורה טריה, בטיפול בהיבטים המכסיים, בחכירת ציוד ולמעשה, לפעול בכל האספקטים לאורך השרשרת הלוגיסטית בקירור. ומעבר לכך, לחברה זרוע לוגיסטית ארוכה בדמות חברת השילוח P.A.L – חברה בת לטירן שיפינג".

דוד בריש, מנכ"ל משותף בחברת טירן שיפינג, ציין בסיפוק: "אנו שמחים להצטרף לרשת של Easyfresh. טירן שיפינג, כסוכנת של Easyfresh בישראל, תספק מכלול פתרונות לוגיסטיים מלאים לסחורה טריה, על הצד הטוב ביותר".

נציין כי החברות המשתייכות לרשת Easyfresh מתמחות בעיקר בשינוע פירות וירקות טריים, מיצים ומוצרי חלב, בשר טרי וקפוא, דגים ופירות ים. הרשת פועלת כספקית שירות עצמאית להובלה בקירור, מנפיקה שטרי מטען ופועלת במעמד של NVOCC מול חברות הספנות.