קונפרנס EMTA מתכנן ייקור דמי ההובלה בתחילת 2004
קונפרנס EMTA (בשמו המלא Europe Mediterranean Trade Agreement) שיגר השבוע הודעה לאיגוד המשתמשים בהובלה ימית שלפיה מתכננת הנהלת הקונפרנס כבר בתחילת 2004 לייקר את דמי ההובלה
00:00 ,20.11.2003
קונפרנס EMTA (בשמו המלא Europe Mediterranean Trade Agreement) שיגר השבוע הודעה לאיגוד המשתמשים בהובלה ימית שלפיה מתכננת הנהלת הקונפרנס כבר בתחילת 2004 לייקר את דמי ההובלה.
בהודעה מצויין כי חברות הספנות המשתייכות לקונפרנס מתמודדים עם תנאי שוק קשים הכוללים התייקרות של דמי התפעול והחכירה של אניות והתחזקותו של היורו אל מול הדולר. לכן, חברות הספנות מוצאות את עצמן מתמודדות עם קשיים רבים המקשים מאד על השמירה על רמת השירות הניתנת.
על כן, רואה הנהלת הקונפרנס לנכון לעדכן את תעריפי ההובלה בסחר בין ישראל וצפון אירופה באופן הבא:
בסחר דרומה – עלייה של 150 USD לכל TEU, החל מה- 1 בינואר 2004.
בסחר צפונה – עלייה של 100 USD לכל TEU, החל מה- 1 בפברואר 2004.
מאיגוד המשתמשים בהובלה ימית נמסר כי כבר ביום רביעי הקרוב מתוכננת פגישה דחופה של הנהלת האיגוד בענין, לקראת תחילת משא ומתן אל מול הנהלת הקונפרנס.
עשוי לעניין אותך
חברת אמא קיימה כנס סוכנים לקו M.A.E למערב ים התיכון
אולמרט: גידול של 1% ביצוא התעשייתי, משמעו 200 מיליון דולר ותוספת של כ-3,000 עובדים במשק
InterSystem מקבוצת פורמולה ויז'ן זכתה בפרוייקט בסך 10 מליון שקל בנתב"ג 2000
עמוס רון: רשות נמלים נקטה צעדי התייעלות וחסכון שמובילים לשינוי מהותי ברמות השכר
אס טי. אנד טי. שינעה מפורטוגל 15 מודולים בני 150 טון לתחנת הכוח אשכול
ארגון התאגידים הצטרף לארגון הבינלאומי לעמילי מכס IFCBA