קבוצת אוורגרין תפעל תחת הסוכנות הממוזגת גרין שיפינג בע"מ

קבוצת הספנות הרביעית בגדולה בעולם החליטה לאחד את הפעילות המסחרית של חברות הבנות תחת מותג בודד: Evergreen Line. בעקבות כך תוקם סוכנות ממוזגת חדשה בבעלות אוריינטל ספנות ורוזנפלד שתיקרא גרין שיפינג בע"מ שתייצג את הקבוצה בישראל


00:00 ,20.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת הספנות הרביעית בגדולה בעולם החליטה לאחד את הפעילות המסחרית של חברות הבנות Evergreen Marine, Hatsu ו- Italia Marittima תחת מותג בודד: Evergreen Line. בעקבות כך תוקם סוכנות ממוזגת חדשה בבעלות אוריינטל ספנות ורוזנפלד שתיקרא גרין שיפינג בע"מ שתייצג את הקבוצה בישראל
 
קבוצת הספנות Evergreenמטיוואן קיבלה עוד בשנה שעברה החלטה לאחד מסחרית את חברות הבנות הפועלות תחתיה: Evergreen Marine Corp., Italia Marittimaו- Hatsuולהפעילן תחת המותג Evergreen Line. זאת החל מתחילת מאי. לההחלטה הזו של הקבוצה ישנן השלכות על הפעילות של הקבוצה באמצעות סוכנים מקומיים בכל העולם וכמובן גם בישראל.
 
עד עתה פעלה הקבוצה בישראל באמצעות שתי סוכנויות. את הפעילות של Evergreen Marine corp.ו- Hatsuביצעה חברת אוריינטל ספנות בע"מ ואילו את הפעילות של חברת Italia Maritima(ושל Lloyd Triestinoעוד לפני שנרכשה על ידי הקבוצה) השייכת אף היא לקבוצה ביצעה סוכנות האניות א. רוזנפלד הותיקה.
 
ההחלטה לאחד מותגים ולהפעילן תחת המותג Evergreen Lineהביאה את שני הסוכנים המקומיים בישראל להחלטה לאחד יחדיו את הפעילות תחת סוכנות ממוזגת חדשה שתיקרא "גרין שיפינג בע"מ " ושתהיה בבעלות משותפת של השניים. כך מסר הבוקר רפי נחמני מחברת אוריינטל.
 
יש לציין ולהדגיש שסוכנות האניות רוזנפלד תמשיך לפעול כרגיל כסוכנות עצמאית ונפרדת ותמשיך לייצג את החברות Salamis Linesואת CCNIעם פריסת היעדים הקיימת.
 
רפי נחמני, שמשמש כיום כמנכ"ל אוריינטל, ציין שאת ניהול הסוכנות הממוזגת החדשה קיבל על עצמו אוהד ורד ששימש עד כה כמנכ"ל משותף בסוכנות האניות רוזנפלד. בהקשר זה נמסר עוד כי רפי נחמני ימונה לסמנכ"ל בחברה החדשה וניר מולסון מונה לסמנכ"ל כספים. את שאר המשרות יאיישו אנשי מקצוע משתי הסוכנויות.
 
"גרין שיפינג" תחל לפעול ב- 1 במאי כלרשותה תעמוד פריסת היעדים הקיימת שעד כה הוצעה למשתמשים בנפרד על ידי רוזנפלד ואוריינטל ספנות. יחד עם זאת, נחמני ציין שלקבוצת אוורגרין תכניות מאד מרשימות לשלב את ישראל בקווי הספנות הגלובליים של הקבוצה.
 
קבוצת אוורגרין הינה המוביל הימי הרביעי בגודלו בעולם. לרשותה עומד צי המונה 161 אניות מכולה המציע קיבולת מקסימלית של 548 אלף TEU. בשנים הקרובות צפוייה החברה להצטייד ב- 24 אניות מכולה חדשות נוספות והקיבולת המקסימלית תצמח לסך של 655 אלף TEU.