קבוצת CP Ships תרכז את כל פעילות הספנות תחת מותג אחד

CP Ships מתכננת לרכז את כל שרותי הספנות שלה תחת המותג האחד של CP Ships ולבטל את שאר שבע המותגים הקיימים עד לסוף שנה זו. כך נמסר בהודעה לעתונות שהתפרסמה באנגליה בסוף השבוע


00:00 ,01.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

CP Ships מתכננת לרכז את כל שרותי הספנות שלה תחת המותג האחד של CP Ships ולבטל את שאר שבע המותגים הקיימים עד לסוף שנה זו. כך נמסר בהודעה לעתונות שהתפרסמה באנגליה בסוף השבוע.
 
יו"ר החברה, מר ריי מיילס, אמר בהקשר לכך כי בחברה קשובים ללקוחות המעדיפים לפשט את עסקיהם עם CP Ships ומעדיפים לעשות זאת תחת מותג יחיד.
 
מאז 1993, CP Ships רכשה תשע חברות ספנות, כששבע מהן פעילות כיום תחת המותגים: ANZDL, Canada Maritime, Cast, Contship Containerlines, Italia Line, Lykes Lines, TMM Lines.
 
עוד נמסר כי עם התפתחות CP Ships, היא דגלה באסטרטגיה של שימוש במותגים השונים משום שזה היה לה לעזר בכל רכישה חדשה שלה ואפשר לשמור על אמון הלקוחות, ובכדי לא לאבד שום עסקה ברכישת קווים חדשים.
 
ריי מיילס ציין כי מרגע שהרכישות החדשות הפכו לחלק אינטגרלי של חברת CP Ships והפעילות נעשית באותה מערכת פיננסית, הרי שזהו הזמן להתקדם לקראת שימוש בשם מותג יחיד. מעבר לזאת, בכל שאר הפעילות של החברה אין שום שינוי, כולל התמקדותה באזורי סחר ומיצובה החזק בשווקים, ביסוס מערך הניהול וההשקעות שלה הפועל לאיתור אפשרויות השקעה ורכישה כאשר התנאים מתאימים לכך.
 
יש לציין כי השימוש בשם מותג יחיד לא יגרום לשינויים בזמני ההפלגה וכיסוי אזורי הסחר לא יושפע מכך.
 
צוות מיוחד, בראשותו של אלן בויילה, הוקם בכדי לעקוב אחר כל האספקטים הרבים בתהליך המיתוג מחדש עד לסוף השנה. כחלק מאותו תהליך, חברת CP Ships מפתחת אתר אינטרנט חדש אשר יותאם לדרישות הלקוחות אך עד להשלמת תהליך ה-re-branding יפעל האתר הקיים וכך גם האתרים הקיימים של שאר שבע המותגים האחרים.