צים תשיק פלטפורמת IT בכ-120 אתרים

החברה חתמה על הסכם הספקת שירותי טכנולוגיית מידע עם חברת TCS עבור פלטפורמת AgenTeam. בצים רואים את הפיתוח בתחום ה-IT כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה בעולם


00:00 ,24.10.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה חתמה על הסכם הספקת שירותי טכנולוגיית מידע עם חברת TCSעבור פלטפורמת AgenTeam. בצים רואים את הפיתוח בתחום ה-ITכחלק אינטגרלי מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה בעולם
 
חברת צים וחברת TCS(Tata Consultancy Services), אחת מהחברות הגדולות בעולם בתחום שירותי ה-IT(Information Technology), חתמו לאחרונה על הסכם למתן שירות עבור הפרויקט של צים המכונה AgenTeam, וזאת כחלק מתוכנית הפיתוח הכוללת של צים בתחום טכנולוגיית המידע (IT).
 
ההסכם, אשר נחתם על ידי סגן הנשיא חברת TCS, מר גבריאל רוזמן, ועל ידי דוד אבני מחברת צים, יספק שירותי פריסה גלובלית עבור הפרויקט. פלטפורמת AgenTeam הינה תוכנה מבוססת SAP וכן פתרונות מקוריים של Power Builder.
 
היקף פריסת הפרוייקט, אשר ייקרא AgenTeam Deployment Project, מגיע ליותר מ-70 מדינות והוא יוצב בכ-120 אתרים.
 
מחברת צים נמסר כי תוכנית הפריסה הגלובלית של הפרוייקט תעזור לחברה להשיג את המטרות האסטרטגיות בהטמעת היישומים הטובים ביותר בכל משרדיה ברחבי העולם. פרויקט ההטמעה של פלטפורמת AgenTeam יזכה לתמיכה של חברת TCS מהמרכז שלה בעיר מומבאי שבהודו.
 
מחברת צים נמסר כי מאמצי הפיתוח הנרחבים שהיא מבצעת בתחום טכנולוגיית המידע (IT) הינם חלק אינטגרלי מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה המכוונת לחזק את מעמדה כחברת ספנות מובילה בעולם.