צים: עד סוף השבוע הזה יוטענו כל המכולות שפורקו בחו"ל על מנת להביאן לישראל

"למרות המצב הקשה אין אנו חוסכים כל מאמץ, תוך שימוש בכל צי האניות העומד לרשותם בקווים הגלובליים, ובקווים התומכים, על מנת להחזיר לארץ את כל 12,000המכולות שפורקו בנמלי הים התיכון במהירות האפשרית"


00:00 ,31.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
הנהלת איזור ישראל והמזרח הרחוק בחברת צים שיגרה היום הודעה שלפיה עד סוף השבוע הזה יוטענו כל המכולות שפורקו בחו"ל, כתוצאה מהשביתה בנמלים, על מנת להביאן לישראל

"בשבועיים האחרונים כולנו נמצאים בתהליך הדרגתי של יציאה מהשביתה הארוכה ביותר בתולדות הנמלים במדינת ישראל. משמעות היציאה מהשביתה היא שכל תשתית התחבורה הימית והיבשתית במדינה אמורה לטפל במהלך החודש הראשון לסיומה בתנועת מטענים כפולה מאשר בחודש רגיל. כתוצאה מכך נוצרה צפיפות רבה בנמלים, וקושי רב בהשגת אמצעי תובלה יבשתיים, ולכן הואט לאחרונה משמעותית קצב הטיפול במטענים", נכתב בהודעה.

בצים ציינו כי למרות המצב הקשה הם אינם חוסכים כל מאמץ, תוך שימוש בכל צי האניות העומד לרשותם בקווים הגלובליים, ובקווים התומכים, על מנת להחזיר לארץ את כל 12,000המכולות שפורקו בנמלי הים התיכון במהירות האפשרית תוך התאמת לוח ההפלגות לצרכים היומיומיים וכן טעינת אלפי המכולות ליצוא במהירות הרבה ביותר.

"במקביל הושקע כמובן גם מאמץ רב בחידוש השירות הסדיר לייצוא ולייבוא מול נמלי ישראל. אנו מתנצלים על אי הנוחות הרבה שנגרמה לכם במהלך השבועות האחרונים עקב תופעות שכלל לא היו בשליטתנו, ועומדים לשירותכם בכל עת", נמסר.