"צים" מעניקה חסות לנבחרת השייט של "אתגרים" לאולימפיאדת הנכים בייג'ין 2008

חברת הספנות הבינלאומית "צים" הנמנית על קבוצת החברה לישראל, מעניקה חסות לנבחרת השייט של עמותת "אתגרים", בהכנותיה לייצוג מדינת ישראל באולימפיאדת הנכים, שתתקיים בבייג'ין 2008


00:00 ,14.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הבינלאומית "צים" הנמנית על קבוצת החברה לישראל, מעניקה חסות לנבחרת השייט של עמותת "אתגרים", בהכנותיה לייצוג מדינת ישראל באולימפיאדת הנכים, שתתקיים בבייג'ין 2008.
 
הענקת החסות, העומדת על סך של 25.000 $, היא לשנים 2005-2006 ומתמקדת ברכש ציוד ייעודי לנבחרת השייט בהכנותיה לאולימפיאדת הנכים בייג'ין 2008. בנוסף לכך חברת צים תשיט את הסירות של הנבחרת אל התחרויות הבינלאומיות וממנה.
 
הלוגו של "צים" יוטבע על סירת האימון המיוחדת של הנבחרת, על המפרשים ועל ביגוד הנבחרת. במקביל, תקיים "אתגרים" המתמחה בשיקום באמצעות ספורט אתגרי, סדנת O.D.T (בשמו המלא: Out Door Training) והרצאות בנושא מצוינות להנהלת חברת "צים".
 
כזכור, נבחרת השייט של עמותת "אתגרים" ייצגה את מדינת ישראל באולימפיאדת הנכים באתונה 2004 וזכתה במדליית זהב.

נשיא עמותת "אתגרים" יואל שרון, אמר כי הענקת החסות מאפשרת לשייטי "אתגרים" את האימון האופטימאלי, כבר מהיום. "השייטים הנכים של "אתגרים" כבר הוכיחו את המצויינות במדליית הזהב הקודמת, ואנו תקווה כי אימונים סדירים במכוונות גבוהה לאולימפיאדה ב-2008 כבר מהיום ישיגו תוצאות מצוינות".