צים מגבירה את פעילותה ב-Pearl River Delta שבאזור דרום סין

בהודעה לעתונות שפרסמה היום חברת צים היא מודיעה על הגברת פעילותה ב-Pearl River Delta שבאזור דרום סין. הודעה זו יצאה לאור התעבורה ההולכת וגוברת של מכולות שהעבירה צים עד כה מ/ואל אזור זה. לפי הנתונים שפורסמו העבירה צים בשנת 2002


00:00 ,09.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שפרסמה היום חברת צים היא מודיעה על הגברת פעילותה ב-Pearl River Delta שבאזור דרום סין. הודעה זו יצאה לאור התעבורה ההולכת וגוברת של מכולות שהעבירה צים עד כה מ/ואל אזור זה.
לפי הנתונים שפורסמו העבירה צים בשנת 2002, כ-36,000 TEU מ/ואל Pearl River Delta שבדרום סין, והיא מצפה לעליה של כ-50% בשנת 2003 בסך ה-TEU שיגיעו לכדי 52,000 TEU.
באמצעות שיתוף הפעולה של צים עם “Sun Cypress Shipping Company Limited (SCPS)” , צים מציעה, כבר מספר שנים, שרותי הובלת מטענים בנהרות באזור דרום סין המקושרים לשרותים הקיימים.
נכון לעכשו, 14 אניות הזנה בעלות קיבולת כוללת של מעל 1,000 TEU מועסקות בשרות זה ופוקדות את הנמלים העיקריים הממוקמים בשפך ה- Pearl River Delta והכוללים את נמלי Huangpu, Shekou, Chiwan, Sanshan, Rongqi, Sanshui, Xintang, Nansha, Jiangmen and Zhuhai.

בתחילת חודש יוני, החברה פתחה את משרדיה החדשים ב- Jiangmen וב- Zhuhai ובכך מגדילה את מספר משרדיה באזור ל-10.
עוד מוסרת ההודעה כי זו הדרך של צים להשתפר ולענות על צרכי הלקוחות בכך שהיא מגוונת את שרותיה התפעוליים באזור זה ובעולם כולו.