צים וצ'יינה שיפינג משיקות שירות מזרח רחוק-ים שחור חדש

חברות הספנות צ'יינה שיפינג וצים הכריזו היום באופן רשמי על הגעתם להסכם להרחבת שיתוף הפעולה בין החברות, על ידי הפעלת קו משותף חדש שייקשר את נמלי המזרח הרחוק ומזרח הים התיכון עם נמלי הים השחור. במסגרת השירות החדש צפויות לפעול שמונה אניות מכולה בנות 2500 TEU.


00:00 ,30.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

חברות הספנות צ'יינה שיפינג וצים הכריזו היום באופן רשמי על הגעתם להסכם להרחבת שיתוף הפעולה בין החברות, על ידי הפעלת קו משותף חדש שייקשר את נמלי המזרח הרחוק ומזרח הים התיכון עם נמלי הים השחור. במסגרת השירות החדש, שייקרא Asia Black Sea Express (בשמו המקוצר: ABX), צפויות לפעול שמונה אניות מכולה בנות 2500 TEU.
 
קו ה- ABX יכלול פקידה בנמלים הבאים :
Tianjin – Dalian - Qingdao – Pusan – Shanghai – Ningbo – Chiwan – Port Kelang – Damietta – Piraeus – Istanbul (Kumport) – Constantza – Port Kelang - Tianjin
 
קו ה- ABX ייחל לפעול כבר בינואר 2005, כשבשלב הראשון הקו יציע שירותי פקידה דו-שבועיים ובמהלך הרבעון השני של 2005 השירות ישודרג לרמת פקידה שבועית.
 
"השירות החדש צפוי לתת מענה הולם לדרישות הגוברות והולכות של השוק לקו שבועי עם פקידה ישירה המקשר בין נמלי המזרח הרחוק ומזרח הים התיכון עם נמלי הים השחור", נמסר בהודעה משותפת מטעם החברות.