ציוד מיוחד לסריקת מכולות יותקן בנמל מארסיי

בהודעה לעתונות מטעם נמל מארסיי מדווח כי במהלך דיונים שארעו ב- 12 ביולי 2002, הוצגה לוועד ההנהלה של רשות נמל מארסיי הצעה להשקיע בהתקנת ציוד רדיוגרפי לסריקת מכולות. רכישת ציוד הסריקה הרדיוגרפי עומד בקנה אחד עם רצונו של וועד רשות נמל מארסיי להגברת הבטחון בתח


00:00 ,21.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות מטעם נמל מארסיי מדווח כי במהלך דיונים שארעו ב- 12 ביולי 2002, הוצגה לוועד ההנהלה של רשות נמל מארסיי הצעה להשקיע בהתקנת ציוד רדיוגרפי לסריקת מכולות.
 
רכישת ציוד הסריקה הרדיוגרפי עומד בקנה אחד עם רצונו של וועד רשות נמל מארסיי להגברת הבטחון בתחום שיפוטו של הנמל. רכישת הציוד תואמת את הדרישות החדשות שהועמדו מטעם רשויות המכס האמריקאיות לשיפור רמת הבטחון והבטיחות בנמלים ברחבי העולם.
 
הדרישות השונות הוגדרו בידי ה- Container Security Initiative (CSI), שכבר הובילו בעבר להסכמים דומים בנמלי רוטרדאם, אנטוורפן ולה-הבר. רשות הנמלים הצרפתית תאשר בקרוב את ההסכם הזהה גם עבור נמל מארסיי.
 
כאמור, רשות נמל מארסיי אישרה את ההצטיידות המתוכננת בציוד הסריקה. הציוד הרדיוגרפי ישלים בעצם את ההערכות של נמל מארסיי, ולכן הנהלת הנמל אישרה באופן מיידי את תחילת השלב הראשון בעלות מוערכת של 1,110,000 יורו.