צ'איינה שיפינג מציעה שירות חדש ביבוא מהמזרח הרחוק

זמן קצר לאחר ההודעה על סיום השירות בקו AMAX מכריזה הבוקר ענקית הספנות הסינית על שירות חדש (שייקרא AMX1) שיפעיל 7 אניות מכולה בנות 4000 TEU בייבוא מנמלי המזרח הרחוק. השירות לישראל, בשלב זה, יהיה דרך נמל דמייאטה באמצעות שתי אניות הזנה יעודיות


00:00 ,02.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

זמן קצר לאחר ההודעה על סיום השירות בקו AMAX מכריזה הבוקר ענקית הספנות הסינית על שירות חדש (שייקרא AMX1) שיפעיל 7 אניות מכולה בנות 4000 TEU בייבוא מנמלי המזרח הרחוק. השירות  לישראל, בשלב זה, יהיה דרך נמל דמייאטה באמצעות שתי אניות הזנה יעודיות
 
ענקית הספנות הסינית צ'איינה שיפינג משיקה קו חדש בין המזרח הרחוק לים התיכון. בקו זה, שייקרא AMX1 יפעלו 7 אניות בעלות קיבולת ממוצעת של 4000 TUE. השירות  לישראל, בשלב זה, יהיה דרך נמל דמייאטה באמצעות שתי אניות הזנה יעודיות – האניות Xiang Qian ו- Xiang Kun.
 
ישראל מהווה עבור ענק הספנות הסיני את השוק השני בחשיבותו בים התיכון וההכרזה של צ'איינה שיפינג על השירות החדש באה זמן קצר לאחר ההודעה שניתנה ללקוחות בישראל על סיום השירות בקו ה- AMAX – קו סובב עולם שבועי ישיר המקשר את נמלי המזרח הרחוק, דרך נמל חיפה לנמלי הטירני ולנמלי צפון אמריקה.
 
שירות AMX1 החדש פוקד מגוון רחב של נמלים במזרח הרחוק והוא לטענת צ'איינה שיפינג מהווה חלופה מצויינת לשירות ה- AMAX ביבוא. יש לציין ששירות זה מתווסף לשירות הקיים הישיר שיש לצ'איינה שיפינג בשותפות עם צים (AMP).
 
חברת הספנות צ'יינה שיפינג הינה החברה השישית בגודלה בעולם. לרשותה עומד צי של 134 אניות מכולה המציעות קיבולת כוללת של 400 אלף TEU. במהלך השנים הקרובות צפוייה החברה להצטייד ב- 29 אניות מכולה נוספות שיוסיפו לחברה קיבולת נוספת של 126 אלף TEU.