צ'איינה שיפינג (ישראל) מציעה פקידה ישירה גם בחוף המערבי של ארה"ב

במסגרת השירות סובב עולם AMAX, הפועל בקו מזרח רחוק-ישראל-טירני-ארה"ב של חברת הספנות הסינית China Shipping, תציע הנציגות הישראלית - סוכנות צ'איינה שיפינג (ישראל), החל מראשית חודש דצמבר, פקידה ישירה גם בנמל לוס אנג'לס שבחוף המערבי של ארה"ב


00:00 ,13.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת השירות סובב עולם AMAX, הפועל בקו מזרח רחוק-ישראל-טירני-ארה"ב של חברת הספנות הסינית China Shipping, תציע הנציגות הישראלית - סוכנות צ'איינה שיפינג (ישראל), החל מראשית חודש דצמבר, פקידה ישירה גם בנמל לוס אנג'לס שבחוף המערבי של ארה"ב.
 
החברה הסינית רואה את האטרקטיביות הרבה הטמונה בשוק הישראלי ובנמלי ישראל, וכחלק מהמגמה של החודשים האחרונים, שבמהלכם היא הכניסה את ישראל לסבב הפקידות הישיר שלה והקימה סוכנות מקומית משותפת, מוסיפה החברה פקידה שבועית קבועה בנמל לוס אנג'לס, שבחוף המערבי של ארה"ב.
 
האניה הראשונה, במסגרת ה- AMAX, שתפקוד את נמל לוס אנג'לס היא Xin Chong Qingהפלגה 0074W, שתצא מנמל אשדוד ב- 7 בדצמבר ומנמל חיפה ב- 8 בדצמבר, ותגיע לנמל לוס אנג'לס ב- 11 בינואר.
 
להחלטה שנתקבלה לאחרונה, בנוסף לפקידה בנמל חיפה, להתחיל ולפקוד את נמל אשדוד, יש משמעות לא מבוטלת והיא מהווה נקודת ציון חשובה נוספת ליבואנים ויצואנים. שכן, לראשונה מוצע קו סחר ימי ישיר מנמל אשדוד אל נמל לוס אנג'לס, נוסף על הפקידות הישירות בנמלי הליפקס, ניו יורק, נורפולק, סאוונה ומיאמי.
 
שירות AMAX הינו שירות סובב עולם ישיר שבועי וקבוע מנמלי סין והמזרח הרחוק אל נמלי חיפה ואשדוד וביצוא, שירות שבועי ישיר מנמלי אשדוד וחיפה אל נמלי הטירני ונמלי ארה"ב. בשירות AMAX פועלות 9-10 אוניות מכולה בנפחים של למעלה מ- 4000 TEU, כל אחת.