צ'איינה שיפינג חוזרת לפקוד את חיפה

לקראת סוף השבוע תפקוד האניה Xin Su Zhou את חיפה ותסמן את החזרה לשגרה. במהלך כל תקופת הלחימה הקצתה החברה אוניית הזנה לטובת המשך הפעילות


00:00 ,20.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לקראת סוף השבוע תפקוד האניה Xin Su Zhouאת חיפה ותסמן את החזרה לשגרה. במהלך כל תקופת הלחימה הקצתה החברה אוניית הזנה לטובת המשך הפעילות
 
האניה Xin Su Zhou הפלגה מספר 57W, של חברת הספנות הסינית צ'איינה שיפינג, מסמנת למעשה את החזרה הרשמית של החברה לפקוד ישירות את נמל חיפה לאחר מספר שבועות של לחימה בצפון שמנעו מהחברה לעשות כן. האניה תפקוד את חיפה ב-25 באוגוסט, יום שישי הקרוב.
 
חברת צ'איינה שיפינג מפעילה באופן סדיר שלוש אניות הזנה שמשרתות את קווי היצוא של טורקיה לארה"ב, ואת קווי היבוא מהמזרח הרחוק לטורקיה, בשטעון דרך נמל דמייטה. החברה הסינית, הרואה חשיבות רבה בפעילות הסחר בישראל, בשיתוף עם נציגי החברה בישראל, ראו לנכון למצוא פתרון מהיר ויעיל שיאפשר את המשך פעילות הסחר מ/אל ישראל לאורך כל תקופת הלחימה בצפון. וכך, במהלך כל תקופת הלחימה, שהסתכמה בכחמישה שבועות, הוחלט בחברה הסינית להקצות את אחת משלוש אניות ההזנה הפועלות בסחר מ/אל טורקיה.
 
כאמור, החברה הקצתה את אניית ההזנה Xing Qian, בקיבולת 1,100 TEU, שפעלה בקו אשדוד-דמייטה ושאפשרה לנציגות בישראל להמשיך ולהפעיל את שירותי היצוא לארה"ב ואת שירותי היבוא מהמזרח הרחוק כמעט באין מפריע. יתרה מכך, מנהלי החברה בישראל ציינו שאמנם היתה תוספת של חמישה ימים בטרנזיט טיים לארה"ב, אך התגובות של הלקוחות היו מצוינות.