פרס קהילת הים של נמל אשדוד ל- MSC ישראל ואוריין

בכנס הלקוחות השנתי שערכה אתמול בבוקר (יום ג') חברת נמל אשדוד, באולם "פריים סגול גן אורנים", בנושא "נמל אשדוד בצמיחה", הוענק פרס קהילת הים, לחברה, שרשמה את הגידול המרבי בהכנסות בשנת 2006, מול חברת נמל אשדוד, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד


00:00 ,01.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הפרס ניתן עבור הגידול המרבי בהכנסות בשנת 2006 מול חברת נמל אשדוד
 
בכנס הלקוחות השנתי שערכה אתמול בבוקר (יום ג') חברת נמל אשדוד, באולם "פריים סגול גן אורנים", בנושא "נמל אשדוד בצמיחה", הוענק פרס קהילת הים, לחברה, שרשמה את הגידול המרבי בהכנסות בשנת 2006, מול חברת נמל אשדוד, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הפרס נחלק השנה לשתי קטגוריות - קטגוריה אחת אשר הקיפה את כל סוכני האוניות ובעלי האוניות והקטגוריה השנייה שכללה גם את סוכני המכס. 
 
בקטגוריה הראשונה, של סוכני האוניות, נבחרה חברת MSC ישראל, ואת הפרס קיבל מר עדני סימקין, מנכ"ל החברה. חברת MSC היא חברת ספנות גלובלית השנייה בגודלה בעולם ולה צי של 275 אוניות מכולה ועוד 40 אוניות בהזמנה. החברה מפעילה כיום שלושה שירותים שבועיים ישירים לישראל מנמלי צפון אירופה,המזרח הקרוב והים התיכון באוניות מכולה גדולות עם קיבולת של עד 5,050 מכולות כל אחת.
 
פרס קהילת הים של נמל אשדוד ל- MSC ישראל ואורייןבקטגוריה השנייה, של סוכני המכס, נבחרה חברת אוריין, ואת הפרס קיבל חן למדן, מבעלי החברה המשמש גם כמנכ"ל. חברת אוריין היא אחת החברות המובילות בתחום שילוח בינלאומי ועמילות מכס בישראל, כחלק מקבוצה בינלאומית המובילה בתחום הלוגיסטיקה. אוריין עוסקת במתן מגוון גדול של שירותים בתחום ניהול שרשרת האספקה, תחת קורת גג אחת- One Stop Shop.
 
הפרס הוענק לחברות הזוכות על ידי שר התחבורה, מר שאול מופז, יו"ר חברת נמל אשדוד, איריס שטרק ומנכ"ל החברה, שוקי סגיס.