פרידנזון זכתה במכרז יבוא מפעל בלוקים המשוכלל בעולם

לעיתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת פרידנזון שילוח בין לאומי, מקבוצת פרידנזון, זכתה לאחרונה במכרז ליבוא והובלת מפעל לייצור בלוקים עבור בלוקל בקיבוץ רביד. המפעל אשר נרכש מחברת בסר בארה"ב מבוסס על טכנולוגיה חדשנית לייצור בלוקים על על בסיס צמנט . הקו החדש


00:00 ,07.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
לעיתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת פרידנזון שילוח בין לאומי, מקבוצת פרידנזון, זכתה לאחרונה במכרז ליבוא והובלת מפעל לייצור בלוקים עבור בלוקל בקיבוץ רביד. המפעל אשר נרכש מחברת בסר בארה"ב מבוסס על טכנולוגיה חדשנית לייצור בלוקים על על בסיס צמנט . הקו החדש יאפשר ייצור של 1000-800 קוב בלוקים ליום והוא יופעל כמעט ללא מגע יד אדם. קווי הייצור והמכונות יגיעו ממספר מוקדים בעולם, בין השאר ארה"ב,  גרמניה ואיטליה.
 
 שלומי רוזנברג מנהל הפרוייקט של בלוקל ומי שנחשב מומחה עולמי בתחום ייצור בלוקים מפומיס (טוף) מוסר כי הפרוייקט נמסר לפרידנזון בעיקר בגלל ניסיונם הרב בטיפול בפרוייקטים מסוג זה מדלת לדלת. עוד אומר שלומי רוזנברג " במקרה שלנו פרידנזון קיבלה את את האחריות על המטענים בפתח המפעלי הספק בחו"ל, תוביל ותציב בעזרת מנופים וציוד שלה במיקום סופי במפעל החדש בהתאם לקצב התקדמות הפרוייקט"
 
פרידנזון היא נציגה בארץ של רשת  השילוח הבינל"א  IFLN הפועלת ב- 85 ארצות ו- 172 משרדים ברחבי העולם. הרשת עוסקת בשלוח מטענים ובפרוייקטים.