ענת ברק מונתה לדירקטורית נציגת העובדים בחברת נמל אשדוד

על כתב המינוי חתומים שר האוצר הירשזון ושר התחבורה מופז. ברק עובדת ב-16 שנה בחברת נמל אשדוד וכיום היא משמשת בתפקיד רמ"ד רכש


00:00 ,21.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

על כתב המינוי חתומים שר האוצר הירשזון ושר התחבורה מופז. ברק עובדת ב-16 שנה בחברת נמל אשדוד וכיום היא משמשת בתפקיד רמ"ד רכש
 
רשות החברות הממשלתיות הודיעה על מינויה של ענת ברק לדירקטורית נציגת העובדים בחברת נמל אשדוד. הודעתה של רשות החברות הגיעה בהמשך לכתב המינוי, עליו חתומים שר האוצר, אברהם הירשזון וסגן ראש הממשלה ושר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, בו הם מודיעים על מינויה של ברק לתפקיד.
 
המינוי כפוף להתחייבותה של ברק שלא לעסוק בכל הנושא הקשור למינויים, תנאי העסקה שמונה במישרין או בעקיפין עליה או ביחס לבעל תפקיד אחר שיש לו סמכויות כלפיה, כעובדת החברה.
 
בנוסף, במקרה של ספק ביחס לקיומו של חשש לניגוד עניינים או ספק ביחס ליישום התחייבות זו, ברק התחייבה להודיע על כך לאלתר ליועץ המשפטי של החברה ולפעול על פי הנחיותיו. תוקף כתב המינוי הוא לשלוש שנים או ביום בו תפסיק ברק את עבודתה בחברה ממשלתית.
 
ברק (44) עובדת בנמל אשדוד מזה 16 שנה בתפקידים שונים, כאשר כיום היא משמשת כרמ"ד רכש בנמל. לברק תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "אנו מברכים את הגב' ברק כדירקטורית נציגת העובדים בדירקטוריון החברה. אנו רואים את השותפות עם העובדים כערך חשוב מאוד של החברה, ואני בטוחה וסמוכה כי מינוי זה יהווה פלטפורמה לחיזוק שיתוף פעולה פורה עם העובדים".