עמוס רון: רשות הנמלים פועלת בשנים האחרונות לעידוד התעשייה הישראלית

הדברים נאמרו כתגובה לדבריו של דוד ארצי, יו"ר מטה כחול לבן בהתאחדות התעשיינים, שטען כי על משרד התחבורה ורשות הנמלים לתת עדיפות במכרזים לפיתוח הנמלים. "הרשות תמשיך לפעול לכך שבפרויקטי הפיתוח יועסקו עובדים ישראלים ויתקיים שימוש בידע ובמוצרים מתוצרת ישראל"


00:00 ,13.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל רשות הנמלים עמוס רון אמר כי "רשות הנמלים פועלת בשנים האחרונות לעידוד התעשייה הישראלית ושיתופה בפרויקטי פיתוח". הדברים נאמרו כתגובה לדבריו של דוד ארצי, יו"ר מטה כחול לבן בהתאחדות התעשיינים, שטען כי על משרד התחבורה ורשות הנמלים לתת עדיפות במכרזים לפיתוח הנמלים.

עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים, הגיב אמש לדברי דוד ארצי, יו"ר מטה כחול לבן בהתאחדות התעשיינים, ואמר כי רשות הנמלים פועלת בשנים האחרונות לעידוד התעשייה הישראלית ושיתופה בפרויקטי הפיתוח, ככל שניתן. במסגרת שיתוף הפעולה התעשייתי (רכש גומלין) היה בשנים האחרונות רכיב העסקת קבלני משנה ישראלים בפרויקטים הגדולים של הרשות, גבוה מהנדרש.

"הרשות תמשיך לפעול לכך שבפרויקטי הפיתוח יועסקו עובדים ישראלים ויתקיים שימוש בידע ובמוצרים מתוצרת ישראל. כך, במכרז לפרויקט הכרמל, תוכנית הפיתוח של נמל חיפה, מחויב הקבלן הראשי להעסיק עובדים ישראלים בעבודות הבניה והפיתוח" אמר רון.