עמוס רון נפגש עם ועדי נמל חיפה לדיון בפרשת הבירור המשמעתי ל- 4 בכירים

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי בעקבות הפרסומים בתקשורת בימים האחרונים, והמתייחסים לממצאי דו"ח ביקורת פנימי הדן באירועים משנת 99 בנמל חיפה, נפגש מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עם ועדי נמל חיפה. בפגישה זו צויינו הנקודות הבאות


00:00 ,06.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי בעקבות הפרסומים בתקשורת בימים האחרונים, והמתייחסים לממצאי דו"ח ביקורת פנימי הדן באירועים משנת 99 בנמל חיפה (לחץ כאן לצפיה בכתבה קודמת), נפגש מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עם ועדי נמל חיפה. בפגישה זו צויינו הנקודות הבאות :
 
  1. הנהלת רשות הנמלים והרכבות מודה לעובדי נמל חיפה ולנציגיהם על תרומתם ארוכת השנים להעלאת הפריון, שיפור היעילות והשירות. כדוגמא, צויין כי ביום הבחירות לכנסת התקיימה העבודה כסדרה וזאת במטרה להקטין המתנה יקרה של אניות.
  2. הנהלת הרשות מצטערת על הפגיעה, אם נגרמה, בעובדי נמל חיפה, כתוצאה מהפרסומים הקשורים לממצאי דו"ח הביקורת.
  3. ממצאי הדו"ח אינם מתייחסים, ולו לאחד ממזכירי הוועדים הנוכחיים.
  4. מדיון עם הוועדים עולה, כי בנוסף לנושאים שנבדקו ע"י המבקר, יש לבחון  את המגבלות ההסכמיות, המקצועיות והרפואיות הקשורות לשיבוץ עובדים בתחנות העבודה.
  5. בדיון משותף להנהלת רשות הנמלים ולוועדים, הודיעו הוועדים, כי הם מגנים כל תופעה של חריגה מנהלים או שימוש לרעה בסמכות, וישתפו פעולה עם ההנהלה, כפי שעשו גם בעבר, לבער כל תופעה כזו, במידה וקיימת.
 
עוד הוחלט בפגישה כי ההנהלה והוועדים יפעלו במשותף לשינויים בנהלים, בשיטות עבודה וייעול, במחשוב ובהסכמי עבודה הדרושים לאופטימיזציה והתייעלות בסידור העבודה.