עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים: נמלי ישראל מקיימים מערך אבטחה רחב ומקצועי

"נמלי ישראל מפעילים מערך אבטחה רחב , מקצועי ומבוקר בהתאם להנחיות גורמי הביטחון הממלכתיים. מקרי גניבת מכולות שארעו באחרונה, התרחשו מחוץ לשטחי הנמלים, או באמצעות הצגת מסמכי שחרור מכולות חוקיים שנגנבו מחברות הובלה".


00:00 ,28.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
"בשנים האחרונות לא נגנבה ולו מכולה אחת מנמל אשדוד"

"נמלי ישראל מפעילים מערך אבטחה רחב , מקצועי ומבוקר בהתאם להנחיות גורמי הביטחון הממלכתיים. מקרי גניבת מכולות שארעו באחרונה, התרחשו מחוץ לשטחי הנמלים, או באמצעות הצגת מסמכי שחרור מכולות חוקיים שנגנבו מחברות הובלה". כך אמר בסוף השבוע עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים בתגובה על דיווח משטרת ישראל בעניין גניבת מכולות.

רון הדגיש כי בנמל אשדוד , כמו גם בנמלים אחרים, נבנה מערך אבטחה מעובה ששותפים לו כל הגורמים המקצועיים המופקדים על התחום , בהתאם לדרישות הבטחוניות. לדבריו, מערך זה הוכיח את עצמו והראייה היא שמתחומי גדר המכס בנמל אשדוד לא נגנבה ולו מכולה אחת בשנים האחרונות .

מהנהלת נמל אשדוד נמסר כי היא דוחה לחלוטין אמירות שנשמעו ע"י גורמים במשטרת ישראל לפיהן "נמל אשדוד פרוץ". "הנהלת הנמל גאה על השבחים שמערך הביטחון בנמל מקבל מהגורמים המנחים הן במשטרה והן בשירותי הביטחון . אם נגנבו מכולות בשנים האחרונות הם נגנבו באתרים שלא תחת אחריות וסמכות נמל אשדוד" הדגישה הנהלת הנמל.