עונת התיירות נפתחה בנמל אשדוד

חברת MSC, חברת הספנות השניה בגודלה בעולם, אשר לה חטיבה של 10 אוניות נוסעים, פקדה בימים האחרונים את נמל אשדוד במסגרת פיילוט ראשון


00:00 ,05.04.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC, חברת הספנות השניה בגודלה בעולם, אשר לה חטיבה של 10 אוניות נוסעים, פקדה בימים האחרונים את נמל אשדוד במסגרת פיילוט ראשון
 
חברת נמל אשדוד הודיעה היום על פתיחת עונת התיירות בנמל. מדי שנה עם בוא האביב מתחדשת תנועת הנוסעים היוצאת והנכנסת מהנמל ואליו. חברת MSC, חברת הספנות השנייה בגודלה בעולם בתחום המכולות, אשר לה חטיבה של 10 אוניות נוסעים, פקדה בימים האחרונים את נמל אשדוד במסגרת פיילוט ראשון.
 
האונייה, אשר הגיעה לנמל אשדוד, נשאה על סיפונה למעלה מ-3,000 נוסעים מרחבי אירופה ולמעלה מ-1000 אנשי צוות, אשר הגיעו מרומא, דרך ישראל, איזמיר- פיראוס וחזרה לוונציה. החל מינואר 2010 תפקוד אוניה של חברת MSC, ועליה 4,000 נוסעים ו-1,500 אנשי צוות, את הנמל פעם בחודש באופן קבוע.
 
בנוסף, חברת כספי הפלגות נופש אשר מפעילה את האונייה מג'יק 1, צפויה להפעיל במהלך שנת 2009 כ-90 הפלגות מנמל אשדוד. במסגרת זו, 63 הפלגות מתוכננות לאוניה מג'יק 1 הנושאת כ-900 נוסעים, עד לסוף חודש אוקטובר. מדובר בהפלגות היוצאות מנמל אשדוד - טורקיה - איי יוון – קפריסין. בנוסף, 27 הפלגות באוניה נוספת, הנושאת כ-700 נוסעים, שתחל להפליג במאי בהפלגות ארוכות יותר.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "אנו רואים חשיבות רבה הן לחברת נמל אשדוד והן לעיר אשדוד בפיתוח פעילות הנוסעים בנמל. אנו צופים, כי בשנת 2009 רוב פעילות אוניות הנוסעים בישראל תתבצע בנמל אשדוד. אנו מברכים את חברת MSC על הצטרפותה לנמל אשדוד במסגרת פעילות אוניות הנוסעים. אני בטוח כי פעילות זו תצלח ואף תוביל להרחבת שיתוף הפעולה".