עונת הקרוזים: Celebrity Equinox פקדה את ישראל

אוניית הנוסעים החדישה, המכילה 2,850 נוסעים ו-1,250 אנשי צוות, נחשבת לאוניית הנוסעים הגדולה ביותר שעגנה בישראל. פקדה את חיפה ואשדוד במסגרת הפלגתה בים התיכון


00:00 ,26.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

אוניית הנוסעים החדישה, המכילה 2,850 נוסעים  ו-1,250 אנשי צוות, נחשבת לאוניית הנוסעים הגדולה ביותר שעגנה בישראל. פקדה את חיפה ואשדוד במסגרת הפלגתה בים התיכון
 
אוניית התענוגות המפוארת Celebrity Equinox של חברת Celebrity Cruises עגנה אתמול לראשונה בישראל.
 
אוניית הנוסעים, המכילה 2,850 נוסעים  ו-1,250 אנשי צוות, נחשבת לאוניית הנוסעים הגדולה ביותר שעגנה אי פעם בישראל, והיא אף החדישה ביותר שכן את הפלגת הבכורה שלה היא ערכה בחודש יולי האחרון.
 
האונייה הינה באורך של 317 מטר ובנפח של 122 אלף טון, והיא יצאה להפלגה הנוכחית מנמל העיר וולטה, בירת מלטה. מסע התענוגות של האונייה כולל הפלגה בת 13 לילות באזור אגן הים התיכון וכולל פקידה בנמלי איטליה, יוון, טורקיה, ישראל (חיפה ואשדוד), מצרים ומשם בחזרה לאיטליה.
 
זרי רוזנפלד, מנכ"ל סוכנות רוזנפלד המשמשת כסוכן האונייה בישראל, ציין כי הגעת אוניית הנוסעים הגדולה והחדישה מהווה עבורו סיפוק רב לעבודה רבה שנשאה לבסוף פרי עם החזרת קווי אוניות הקרוזים לישראל. לדבריו, פקידותיה של אוניית הנוסעים המפוארת בנמל חיפה ואשדוד מעודדת את הכלכלה בדרכים רבות ומגוונות וכן מהווה זריקת עידוד לנותני השירותים בתחום התיירות. 
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, ציין היום בטקס החגיגי שערכה חברת הנמל על גבי סיפון האוניה כי "לנמל אשדוד הצטרפו השנה קווים חדשים של אניות נוסעים: קרוזים של MSC, קרניבל, קוסטה, רויאל קריביין, פרינסס, הולנד- אמריקה, אושיינה וקריסטל. בנוסף, פועלות כיום בנמל אשדוד שתי אניות נוסעים של חברת כספי ספנות – האניות מג'יק ופסטיבל. בימים אלה מתנהל משא ומתן עם יזם חדש, שיחל בשנה הבאה, ככל הנראה, להפעיל קווים נוספים של אניות ישראליות שיעגנו בנמל אשדוד".