עובדי צים לבעלי המניות: "פרנסתם של 1,500 משפחות תלויה בהצבעתך"

יו"ר מועצת עובדי צים, אבי שטרית, פנה הבוקר ל-15 מנהלים בכירים אשר עתידים להשתתף באסיפת בעלי המניות של החברה לישראל ולדון בהסדר החובות ובתוכנית ההבראה של צים. שטרית: אל תשכחו את האינטרס הלאומי


00:00 ,28.10.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר מועצת עובדי צים, אבי שטרית, פנה הבוקר ל-15 מנהלים בכירים אשר עתידים להשתתף באסיפת בעלי המניות של החברה לישראל ולדון בהסדר החובות ובתוכנית ההבראה של צים. שטרית: אל תשכחו את האינטרס הלאומי
 
באקט של הרגע האחרון שלח הבוקר יו"ר מועצת עובדי צים, אבי שטרית, פנייה במייל אל 15 מנכ"לים ויושבי ראש מועצות מנהלים, אשר אמורים להכריע ולאשר או לדחות את הסדר החובות ואת תוכנית ההבראה של צים, בהצבעה שתתקיים ביום ראשון הקרוב באסיפת בעלי המניות של החברה לישראל.
 
במייל כותב שטרית כי "בפנייה האישית הזאת, בשם כל עובדי צים, אנו מבקשים ממך כשותף לחברה לישראל וכבעלים של חברת צים, לקחת את האחריות הלאומית ולא לשכוח את האינטרסים הלאומיים ואת המשמעות הנגזרת על אותם משפחות עובדים".
 
שטרית כותב לבעלי המניות בחברה לישראל כי "אנו מצפים מכם לתמוך בחברת הספנות צים ולסייע בידה לצאת מהמשבר, כפי שבעלי חברות הספנות האחרות בעולם תומכות בחברותיהם, בעת המשבר הנוכחי".
 
שטרית מזכיר במייל כי החברה לישראל מתבקשת להזרים לחברת הספנות כספים. "הזרמה זו הינה בבחינת 'החמצן האחרון' של צים, שכן בלעדיה לא תיתכן המשך פעילותה של החברה והיא עשויה להתמוטט, עם כל ההשלכות הלאומיות הכרוכות בכך. אני פונה אליך כבעל השפעה משמעותית על תוצאות ההצבעה, בכך שלא תיתן יד למצב של אי הזרמת הכספים לחברת צים, אשר עשויה להיות קריטית עבורנו – פרנסת 1,500 משפחות העובדים תלויה בכך".
 
המייל של יו"ר מועצת עובדי צים נשלח אל שי טלמון מחברת כלל, ענת לוין ויובל כהן ממגדל, יאיר המבורגר מהראל, אייל לפידות מהפניקס, ארי קלמן ממנורה, חומי קפלן מפועלים סהר, רועי ורמוס מפסגות, צבי סטפק ממיטב, יאיר לפידות מילין לפידות, דוד ברוך מקסלנס, יעל אנדורן מעמיתים, סמי בבקוב מהראל פיא דוד שמש מקידמה וגליה מאור מבנק לאומי.
 
נוסיף ונציין כי אתמול נפגשו חברי הוועד של צים עם יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, אופיר אקוניס, וביקשו את עזרתו בסוגיה. אקוניס הבטיח לעובדים לפעול ככל יכולתו על מנת להגן על פרנסת העובדים ועל צים כחברת הספנות הלאומית של ישראל.