עובדי נמל חיפה שבו לעבודה

נציגי העובדים וההנהלה חתמו על הסכם אשר הביא לסיום השיבושים בנמל חיפה. הוסכם כי 2 בקרים מלווים יתווספו לכל משמרת לתקופה של שישה חודשים


00:00 ,02.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגי העובדים וההנהלה חתמו על הסכם אשר הביא לסיום השיבושים בנמל חיפה. הוסכם כי 2 בקרים מלווים יתווספו לכל משמרת לתקופה של שישה חודשים
 
לאחר השיבושים שחלו אתמול ושלשום בנמל חיפה, נחתם הסכם בין ועדי העובדים לבין הנהלת חיפה אשר שם סוף למשבר והשיב את העבודה בנמל חיפה לסדרה.
 
למערכת port2port נודע כי נציגי העובדים חתמו על הסכם להוספת 2 בקרים מלווים לכל משמרת לתקופה של שישה חודשים, וזאת על מנת לחפות על הפגיעה בבקרים.
 
בשיחה עם דודו פרץ, אשר כיהן עד לאחרונה כיו"ר ועד טרנספורט בנמל, טען פרץ כי המחלוקת העיקרית בין נציגי הוועד להנהלה היתה בנוגע לשכר עובדי התפעול בחדר ה-TOS, וכי הצדדים הגיעו להסכמה בנוגע למספר משרות בקרי השליטה.
 
יש לציין כי בניגוד למה שפורסם אתמול, דודו פרץ לא חתם על הסכם עם ההנהלה בדבר הכנסת מערכת ה-TOS לשימוש אלא היה מחויב לפעול על פי נספח להסכם הקיבוצי אשר נחתם בשנת 2001 ומדבר על הפעלת מערכת ה-TOS ברציפי הנמל "ללא כל התניות ונתינות נוספות".
 
פרץ אמר בשיחה עם port2port כי מטרתו היתה למזער את הנזקים לעובדי מערכת התפעול ולייעד לכ-25 עד 30 בקרי השליטה תפקיד של רכזי שליטה בחדר ה-TOS.

"האמת תמיד מנצחת", אמר פרץ, וטען כי בפגישה עם שר התחבורה מופז עם נציגי העובדים בשבוע שעבר היה זה הוא ולא אחר שהעלה את הנושא של מעמד בני העובדים בפני השר. "שאף אחד לא ינסה לקחת את הקרדיט על המעשים שאני עשיתי", הוסיף פרץ בהקשר זה.