עובדי "מנו ספנות" עברו השתלמות לפתיחת העונה

חברת "מנו ספנות", המתכוננת לפתיחת עונת ההפלגות 2004, קיימה יום עיון והדרכה לכ- 200 מעובדי אגף התיירות של החברה, מתוך כ- 650 עובדי החברה, בנושאים הקשורים לשיווק, מכירה ופרסום של ההפלגות


00:00 ,01.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
כ- 200 מעובדי אגף התיירות בחברה סיירו באוניות המשופצות ב"מספנות ישראל" וקיבלו הדרכה בשיווק, פרסום ומכירה לעונת הפלגות 2004

חברת "מנו ספנות", המתכוננת לפתיחת עונת ההפלגות 2004, קיימה יום עיון והדרכה לכ- 200 מעובדי אגף התיירות של החברה, מתוך כ- 650 עובדי החברה, בנושאים הקשורים לשיווק, מכירה ופרסום של ההפלגות.

עובדי אגף התיירות מהסניפים בחיפה, ת"א, ירושלים ואשדוד, הגיעו ל"מספנות ישראל" שם עוברות שתי אוניות הפאר של החברה ה"איריס" וה"יסמין" עבודות שיפוץ והכנה לקראת פתיחת העונה בתחילת חודש אפריל. העובדים סיירו באוניות ועמדו מקרוב על השינויים שנעשו בהם לטובת הנוסעים.

ביום העיון הציג משה מנו, נשיא "מנו ספנות", את החידושים שיהיו השנה בלוח ההפלגות לאתרי הנופש בים התיכון ואת הדגש שמה החברה על "טיפוחו של הנוסע המתמיד" והחשיבות של מתן "טיפול אישי בכל נוסע". לדברי משה מנו "המוטו של החברה הוא להעניק שירות אישי של 5 כוכבים לכל מפליג".

משה מנו, נשיא החברה אמר כי למרות המצב הכלכלי הקשה בארץ, הוא אופטימי לקראת פתיחת עונת ההפלגות. "הישראלי הממוצע זקוק חופשה ולפינוק. אין היום אלטרנטיבה לטיסה או הפלגה לחו"ל. זה הדבר היחיד, שמאפשר לקחת פסק זמן מהמצב ולהירגע" אמר משה מנו.

יום העיון נוצל גם להכרות אישית בין עובדי החברה מאגף התיירות בחוף, הבאים במגע ראשוני עם ציבור המפליגים לבין הצוותים הבכירים המשרתים על אוניות הנוסעים ,כמו מנהלי המלון ב"איריס" וב"יסמין" , האחראים על הבידור ועוד.

ביום העיון ברכה גם איריס מנו, האחראית על אגף התיירות בחברה. כמו כן צויינו לשבח העובדים המצטיינים של החברה בעונה החולפת.