עדני סימקין נתמנה למנכ"ל מאירון שיפינג

בסוף השבוע נתמנה מר עדני סימקין למנכ"ל החדש של הסוכנות מאירון שיפינג, נציגת MSC בישראל. סימקין, ששימש עד לפני שבועות ספורים סגן יו"ר מועצת המנהלים של נציגות מארסק בישראל, מחליף בתפקיד את משפחת ארקין שסיימה את ניהול החברה לפני ימים אחדים


00:00 ,16.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בסוף השבוע נתמנה מר עדני סימקין למנכ"ל החדש של הסוכנות מאירון שיפינג, נציגת MSC בישראל. סימקין, ששימש עד לפני שבועות ספורים סגן יו"ר מועצת המנהלים של נציגות מארסק בישראל, מחליף בתפקיד את משפחת ארקין שסיימה את ניהול החברה לפני ימים אחדים.
 
כאמור, חברת מארסק רכשה לפני שבועות אחדים את חלקו של סימקין בבעלות על מרקורי סוכנות ימית (מארסק ישראל בע"מ) ובמקביל נפוצו שמועות בחוגי הספנות על סיום ההתקשרות בין משפחת ארקין והסוכנות מאירון שיפינג, מה שעורר גל שמועות שלפיהן סימקין ינהל את מאירון שיפינג, במקום משפחת ארקין. באותה העת הקפיד סימקין להכחיש ולהזים שמועות אלו, אולם עם רכישת חלקה של משפחת ארקין, על ידי חברת האם MSC, לפני ימים אחדים, עלה שוב שמו של סימקין כמועמד כמעט וודאי לתפקיד.
 
סימקין יצא לפני ימים אחדים לג'נבה על מנת לסכם עם חברת האם MSC את פרטי העסקתו כמנכ"ל חברת מאירון שיפינג, שהיא כיום בבעלותה המלאה של MSC.
 
"התבקשתי על ידי הנהלת MSC לקבל עלי את תפקיד מנהלה הכללי של מאירון. אני מכיר את המערכת והמערכת מכירה אותי, כך שכניסתי לתפקיד צפויה להיות מהירה וחלקה. החל ממחר בבוקר אני נכנס לתפקידי החדש", אמר עדני סימקין.